فیس بوک «محمد محقق» دوباره مسدود شد

اداره فیس بوک یک بار دیگر حساب شخصی رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان را مسدود کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، حساب شخصی حاجی محمد محقق، شب گذشته یک بار دیگر از کنترول اش خارج شده و قابل دسترس نمی باشد.

نزدیکان محقق می گویند که بعد از فعال شدن دوباره حساب وی، اداره فیس بوک «تحمل حرف حق» را نداشته و یک بار دیگر از فعالیت بازمانده است.

به گفته آنها، حساب محمد محقق حتی در بخش «جستجو» فیس بوک قابل دسترس نیست و رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان قادر به اظهاراتش در فیس بوک نیست.

حساب فیس بوک محمد محقق در حدود یک ماه پیش نیز از فعالیت بازمانده بود و با دوباره فعال شدن، «تیک آبی» (وری فای) را نیز گرفته بود؛ اما دوباره از فعالیت بازماند.

نزدیکان وی گفته اند که دلیل مسدود شدن حساب استاد محقق نشر این مطلب بوده است:

«در خارج کشور ٣٨ روز است که در هوتل هاى لوکس قطر حرفهاى دروغین صلح است، صلحى که هم طالبان میدانند که اراده به آن ندارند و آنها معتقد اند که (یا همه چیز یا هیج چیز) و هم مردم افغانستان میدانند که این حرفها وبحث ها جنبه عملى ندارد فقط سیاستمداران دور  ونزدیک جهان براى پیشبرد بازى هاى سیاسى و انتخاباتى شان با طرح شعارهاى منحرف کننده صلح خاک در چشم مردم جنگ زده افغانستان میزنند و به فریب دادن مردم مشغولند، در واقع همان جنگ سر لحاف ملا نصرالدین است، و صلحى در کار نیست، من قبلاً گفته بودم که صلح به شاخ آهو آویزان است و آهو هم در کوه هاى پامیر که پیدا کردنش کار حضرت فیل است.

جنگهاى خانمانسوز  هلمند، حملات ویرانگر غور  و جنگ ششماهه و نیم کوهستانات شمال شاهد این مدعا است که هزاران نفر را بخاک و خون کشیدند، و حادثه انفجار غور که ۱۵۰ نفر شهید و زخمى بر جاى گذاشت دقیقاً دو روز بعد ازین واقع شد که نماینده خاص ایالات متحده امریکا در امور صلح افغانستان گفت که با طالبان به نتایج خوبى  مبنى بر کاهش خشونتها رسیدیم، و این هم شد نتیجه توافق خوب، که ارواح شهداى غور شاد باد و در غم شان شریکیم.

جالب است که نشانه هایى از همسویى با تروریزم مشاهده میشود که حاکمان فعلى دنیاى غرب بر ملت ما منت میگذارند که ما شما را بیست سال خیرات دادیم و چند تریلیون دالر را سرتان بر باد کردیم و دیگر نمیدهیم و نمیکنیم، و امکانات نظامى شان را در اختیار دولت نمیگذارند وروار ما نیستند، ظاهراً یادشان رفته که در روزگارى که بلوک شرق یا بلوک کمونیسم گلوى شان را میفشردند این ملت سر بلند افغانستان بود که چنگال کمونیزم و مارکسیزم لنینیزم را از گلوى آنها و جهان خلاص کردند که امروز نفس راحت میکشند و در مقابله با تروریزم بین المللى نیز در خط مقدم نبرد بودیم و هستیم، اگر مدعیان دروغین مبارزه با تروریزم امروز سنگر عوض میکنند و در صف متحد با تروریزم قرار میگیرند این ازدواج نامقدس و این ماه عسل مبارک شان باشد.»

(حاجی محمد محقق)

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *