زنی که با لیسیدن مردمک چشم به بیماران شفا میدهد

ننه حوا، زن ۸۰ ساله اهل بوسنی با لیسیدن مردمک چشم بیماران، تاکنون توانسته چشم حدود ۵ هزار نفر از ملیت های مختلف جهان از آمریکا تا استرالیا را درمان کند.

حوا سلبیک”، زن ۸۰ ساله اهل بوسنی می گوید با زبانش قادر است بیماری های چشمی افراد را درمان کند. وی با لیسیدن مردمک چشم بیماران و خارج کردن فلز، شیشه و گرد و خاک این کار را انجام می دهد. وی قبل از شروع درمان، زبانش را با الکل ضدعفونی می کند.

این زن که در بوسنی به “ننه حوا” شهرت دارد ادعا می کند تنها کسی در جهان است که قادر است با زبانش بیماری های چشمی را درمان کند. بنا به ادعای ” حوا” وی تاکنون توانسته حدود ۵ هزار تن از ملیت های مختلف جهان از آمریکا تا استرالیا را درمان کند.

وی در این خصوص گفت: ” این کار را از زنی که اتفاقا نامش ” حوا” بود یاد گرفتم. متاسفانه نمی توانم این روش درمان را به بچه هایم انتقال دهم چون آنها از اینکه زبانشان را وارد چشم افراد کنند نفرت دارند. افرادی که به من مراجعه می کنند از کلینیکهای متعددی می آیند که در آنجا درمان نشده اند. من چشم آنها را تمیز می کنم و آنها بهبود می یابند. من این کار را برای کسانی که شغلی ندارند یا بی پول هستند بصورت مجانی انجام می دهم اما بطور معمول هزینه خدمات من حدود ۱۰ یورو است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *