اهتراز بیرق داعش در کنار کاخ سفید

انتشار تصویری از نمایش بیرق داعش در مقابل کاخ سفید موجب سردرگمی و هراس نیروهای امنیتی امریکا شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، تنها چند روز بعد از تهدید داعش مبنی بر اهتزاز بیرق این گروه بر فراز کاخ سفید، انتشار عکسی در این رابطه در صفحات اجتماعی موجب شده تا دستگاه های امنیتی امریکا پیش از گذشته متوجه تهدید این گروه شوند.

ای بی سی نیوز در این رابطه می نویسد: در تصویر منتشر شده در صفحات اجتماعی همچون توئیتر، پرچم داعش در برابر کاخ سفید نمایش داده شده است.

آنگونه که در این تصویر مشخص است فردی با یک دستگاه تلفن هوشمند اقدام به نمایش پرچم داعش دربرابر کاخ سفید کرده و فرد دیگری نیز از وی عکس گرفته است.

نیروهای امنیتی امریکا در واکنش به انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند: هر روزه صدها نفر گردشگر از مقابل کاخ سفید تردد کرده و اغلب در این مکان اقدام به گرفتن عکس های یادگاری می کنند.

“اد دونوان” از سخنگویان سرویس های امنیتی امریکا در این رابطه گفت: ما گروهی ویژه برای رصد فعالیت گردشگران حاضر در مقابل کاخ سفید و گزارش های ارسالی در رابطه با رفتار خطرناک آنها داریم و در این رابطه ما گزارشی درباره رفتار خطرناک دریافت نکرده ایم.

این وضعیت در حالی است که داعش تهدید به حمله به امریکا کرده و این عکس نشان می دهد که اعضای این گروه و یا حامیان آن می توانند برای واشنگتن مشکل ایجاد کنند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *