وزیر اسرائیلی از روابط پنهانی این رژیم با آل خلیفه پرده برداشت

معاون وزیر همکاری منطقه ای رژیم اسرائیل در گفتگو با روزنامه هآرتس از نقش خود در سفر هیئتی از خاخام های یهودی به بحرین پرده برداشت.
به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، سایت مرآه البحرین تأکید کرد، “ایوب قرا” فاش کرده است که دختر حاکم بحرین چند سال قبل به طور مخفیانه برای عمل جراحی وارد فلسطین اشغالی شد.
وی خاطرنشان کرد که رژیم اسرائیل تقریبا با تمام کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس ارتباط دارد.
قرا به روزنامه هارتس گفت: هیچ یک از کشورهای عربی البته پشت درهای بسته و نه علنی، هیچ علاقه ای به مسئله فلسطین ندارند.
وی افزود: کشورهای عربی درگیر مسائل خود هستند و فقط سعی می کنند موجودیت خود را حفظ کنند، زیرا از ایران می ترسند لذا هیچ کدام از آنها به فکر آغاز عملیات سیاسی جدید نیستند.
این مسئول اسرائیلی در ادامه گفت: پس از آغاز دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، روابط بین کشورهای عربی و اسرائیل به دلیل ترس آنها از ایران گسترش خواهد یافت، و توافقنامه مکانیسم دفاعی و ایجاد دستگاه ضد تروریسم و ضد ایران با مشارکت اسرائیل بین آنها امضا خواهد شد.
وی در تشریح چگونگی موفقیت خود در اجرای این نقشه گفت: چند سال قبل دختر حاکم بحرین را برای انجام عمل جراحی به اسرائیل آوردم، او تصور نمی کرد که بهبود یابد. از آن زمان به بعد تماس هایی با آنها برقرار کردیم. آنها نیز یک یهودی را به عنوان سفیر بحرین در امریکا انتخاب کردند. در حالی که بحرین فقط ۳۷ نفر یهودی دارد. وی امروز یکی از وزرای کابینه بحرین است. ما در ابوظبی، دفتر نمایندگی داریم همچنین روابط بسیاری خوبی با مغرب و تقریبا تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس داریم. کما اینکه روابط ما با برخی کشورهای منطقه مثل اردن، مصر و ترکیه بهتر از همیشه است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *