ورود نسل سوم خانواده بوش به سیاست

جورج پی بوش ۳۷ ساله، درای نام خانوادگی معروفی است.پدربزرگ و عموی وی هردو رئیس جمهور بوده اند و پدرش، جب بوش که فرماندار سابق فلوریدا بوده است امکان دارد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ کاندیدا شود. جورج پی بوش برای انتخابات کمیسیونر ارضی ایالت تگزاس کاندیدا شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از دیده بان – بوش در این باره می گوید که این اولین خاطره ی من بود و یک تی شرت که رویش نوشته بود جورج پی بوش برای ریاست جمهوری،آه نه، نوشته بود جورج اچ دبلیو بوش، پوشیده بودم.حضار خندیدند و بوش اصرار داشت که این یک اشتباه احمقانه ی فرویدی نبوده است و یکی از مشاورانش هم به شوخی به خبرنگاران گفت چیزی در این باره ننویسید.این لحظاتی جالب درباره ی برنامه ی آخرین فرزند یک سلسله سیاسی در آمریکا است.

بوش چگونه می تواند گذشته ی قدرتمند خانواده ی خود را در دوران کنونی هم حفظ کند؟ او چگونه می تواند در اولین مبارزه ی انتخاباتی خود در تگزاس، ایالتی که منافع جمهوری خواهان توسط شهروندان هیسپنیک آن به خطر افتاده است، موفق شود؟

جورج پی بوش برای انتخابات کمیسیونر ارضی ایالت تگزاس کاندیدا شده است.پستی که برای بسیاری از اهالی تگزاس ناآشنا است، اما خود بوش معتقد است که این شغل با مهارت های وی تناسب دارد و به دنبال پست های بزرگتر در ایالتی که تحت کنترل جمهوری خواهان قرار دارد، نیست.

بوش درمورد خانواده اش به آسوشیتدپرس می گوید« این میراثی است که من آن را در آغوش گرفته ام و قصد فرار از آن را ندارم.اما مطمئناً در این کمپین من می خواهم خودم را معرفی کنم و درمورد سابقه ام صحبت کنم»

البته این کار دشواری است، چون مردم می خواهند درمورد اغلب بستگان وی که در کاخ سفید بوده اند، بدانند و این که خوابیدن در کاخ سفید چه احساسی دارد.ناظران سیاسی تعجب خواهند کرد اگر شخصی که دارای ریشه ی هیسپنیک است (مادر وی یعنی کلومبا، اهل مکزیک است) و از خانواده ای منحصر به فردی است، چگونه می تواند در قبال رشد قابل توجه هیسپنیک ها که می تواند تگزاس را تبدیل به ایالتی دموکرات سازد، سکوت کند.

این درحالی است که جرمی برد، که در سال گذشته با استفاده از تحلیل آماری توانست به باراک اوباما در انتخابات ۲۰۱۲، کمک کند و ایالت های نوادا و کلرادو را برای دموکرات ها به ارمغان آورد، هم اکنون به همراه گروه دیگری از کمپین اوباما مشغول کار بر روی تگزاس هستند تا بتوانند این ایالت را دموکرات کنند.

بوش معتقد است که« مسئله ی هیسپنیک ها چیزی نیست که بتوانیم به راحتی از آن بگذریم، دموکرات ها در این زمینه توانایی زیادی دارند، آنها دارای استراتژی بلند مدت هستند.این برای کاندیداهایی مثل من مشکل ساز است.لزوماً ما نباید اصول خود را تغییر دهیم، بلکه می توانیم تاکتیک هایمان را تغییر دهیم»

بوش معتقد است که جمهوری خواهان برای جذب آرای هیسپنیک ها، باید روابط خود را با جوانان هیسپنیک که در محیط های دانشگاهی هستند از طریق رسانه های اجتماعی گسترش دهند.بوش خودش را سرمایه ی حزب جمهوری خواه برای حل مشکل این حزب با هیسپنیک ها می داند.

منبع: آسوشیتدپرس/ ویل وایسرت – دیده بان

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *