موی تای افغانستان به دنبال مدال جهانی

4effff5398b13b476604d4d8450bedfd_XLدر ادامه رقابت های جهانی موی تای، چهار ملی پوش کشور به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، امیرحسین حسینی، رئیس فدراسیون موی تای به خبرگزاری خاورمیانه گفت که مرحله گروهی مسابقات موی تای قهرمانی جهان که در کشور تایلند برگزار می شود، دیشب به پایان رسید.

به گفته وی، در آخرین دور از مرحله گروهی، ابراهیم حیدری در وزن ۴۸ کیلوگرام حریف هندوستانی را از پیش رو برداشت و با صعود به مرحله نیمه نهایی، در این مرحله با مبارزی از قزاقستان رقابت می کند.

حسینی افزود؛ عبدالله امیری در وزن ۵۱ کیلوگرام با پیروزی در مقابل مبارزی از کشور ترکیه؛ حریفی از هانگ کانگ را در مرحله نیمه نهایی پیشرو خواهد داشت، محمد یوسف جهان گیر در وزن ۵۷ کیلوگرام؛ با سه پیروزی در برابر (سوئیس، ترکیه و

امریکا) در مرحله نیمه نهایی با ورزشکاری از جاپان به میدان می رود و جواد غلجایی در وزن ۶۳.۵ کیلوگرام در مرحله نیمه نهایی با ورزشکاری از مالدیف رقابت می دهد.

بر اساس معلومات رئیس فدراسیون موی تای، شهرام دلاور مبارز سنگین وزن تیم ملی موی تای بازی را به حریفی از بیلاروس واگذار کرد و از ادامه این رقابت ها حذف شد و سلمان میرزایی مبارز ۶۰ کیلوگرام نیز در دومین دیدارش، نتیجه را به حریف اوکراینی اش واگذار کرد از مسابقات کنار رفت.

گفتنی است که مرحله نیمه نهایی این مسابقات، امشب برگزار می شود و چهار ملی پوش کشور با پیروزی بر حریفانشان، مدال نقره را تثبیت می کنند.

Author

About Author