شهادت دو جوان فلسطینی در شمال غزه

دو فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه بر اثر یک انفجار در شمال غزه به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از خبرگزاری فرانسه از غزه، دو فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی روز سه شنبه در نوار غزه بر اثر انفجاری که مقامات غزه آن را به حمله رژیم اسرائیل نسبت داده اند، به شهادت رسیدند، اما ارتش رژیم اسرائیل به طور قاطعانه هر گونه حمله‌ای را رد کرده است.

بر اساس این گزارش، وزارت صحت عامه نوار غزه که جنبش اسلامی حماس کنترل آن را در دست دارد، در ابتدا به انتقال دو جسد به بیمارستان بیت لاهیا در شمال غزه اشاره کرد که «به دنبال حمله هوایی اسرائیل علیه یک موتورسایکل» به شهادت رسیده بودند.

ارتش اسرائیل در واکنشی فوری به این خبر اعلام کرد «بر خلاف اخبار فلسطینی ها، به هیچ حمله‌ای در شمال نوار غزه مبادرت نکرده است».

جهاد اسلامی، دومین تشکیلات اسلامی فلسطینی و متحد حماس در جنگ علیه اسرائیل، بعدا در بیانیه‌ای اعلام کرد این دو نفر عضو شاخه نظامی این جنبش بوده اند. این بیانیه افزود آن‌ها در جریان «ماموریت جهاد» به شهادت رسیده اند. این بیانیه به جزئیات بیشتری درباره این موضوع و حمله اسرائیل اشاره نکرد.

جهاد اسلامی هویت این دو فلسطینی را حسین غازی نصرالله ۲۵ ساله و مصطفی السلطان ۲۹ ساله و اعضای یکی از واحد‌های نابغه عنوان کرد.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *