حمله خونین کابل، بازی کرکت افغانستان با پاکستان را لغو کرد

Pakistan's cricket captain Misbah-ul Haq (C) plays a shot during the first One Day International (ODI) match between Pakistan and Afghanistan at the Sharjah Cricket Stadium in Sharjah on February 10, 2012. AFP PHOTO/ LAKRUWAN WANNIARACHCHI (Photo credit should read LAKRUWAN WANNIARACHCHI/AFP/Getty Images)

کرکت بورد افغانستان بعد از حمله خونین روز گذشته در کابل، مسابقه دوستانه با پاکستان را لغو کرد.

فرید هوتک، مسوول مطبوعاتی کرکت بورد کشور به خبرگزاری خاورمیانه گفت که این تصمیم بعد از یافته‌های ارگان‌های کشفی کشور در رابطه با حمله روز گذشته گرفته شده است.

در عین حال در خبرنامه کرکت بورد افغانستان آمده است که «تیم ملی کرکت کشور با کشوری که در پرورش تروریزم دست داشته و تروریستان در آن کشور فعالیت می‌کند، هیچ همکاری ورزشی و مسابقه دوستانه برگزار نمی‌کند.»

به نقل از خبرنامه؛ عمل‌کرد و حادثه دیروز قابل صلح و دوستی نیست و به اساس گزارش‌های ادارات امنیتی افغانستان و خواست مردم کشور، این اداره هرگونه مسابقه و توافق دوجانبه با کرکت پاکستان را لغو می‌کند.

این در حالی است که کرکت بورد افغانستان پیش از این تاکید کرده بود که نباید ورزش تحت تاثیر مسایل سیاسی و دیگر موضوعات قرار گیرد و بر انجام بازی دوستانه با پاکستان تاکید کرده بود.

گفتنی است که در حمله خونین انتحاری روز گذشته در چهارراهی زنبق شهر کابل، بیش از ۴۰۰ تن جان باخته و یا زخمی شدند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *