تدابیر جدی امنیتی برای روزهای عید

وزارت امور داخله از اتخاذ تدابیر جدی و شدید امنیتی در روزهای عید سعید قربان خبر داده و می‌گوید که مساجد جامع، حسینیه‌ها و مراکز برگزاری نماز عید در صدر این برنامه قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نجیب دانش، سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله در نشست خبری امروز (۹سنبله) در کابل اظهار داشت که برای تدابیر امنیتی روزهای عید، نیروهای امنیتی بیشتر از روزهای عادی گمارده شده‌اند.

دانش اظهار داشت که مساجد جامع، حسینیه‌ها و مراکز مذهبی برای ادای نماز عید؛ در صدر برنامه‌های امنیتی روز اول عید قرار دارند و در کنار آن، برای مراکز تفریحی که مردم برای گذراندن روزهای عید به این مکان‌ها می‌روند هم تدابیر جدی امنیتی اتخاذ شده است.

اما وی بر همکاری مردم با نیروهای امنیتی در روزهای عید تاکید کرده و افزود که هرگونه حرکات مشکوک را مردم می‌توانند به نیروهای امنیتی معلومات دهند و در تلاشی‌ها و مراکز امنیتی با نیروهای امنیتی همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله تاکید کرد که طرح امنیتی برای شهر کابل، موثریت لازم را داشته و دستاوردها و جلوگیری از حملاتی که شده بالاتر از حوادث امنیتی بوده است.

از سویی هم، وزارت امور داخله از ایجاد طرحی برای معاشات نیروهای امنیتی به ویژه کابل‌بانک خبر داده و گفت که این طرح به زودی عملی می‌شود تا مانع حوادث و حملات بر این بانک شود.

این در حالی است که دو روز پیش، نماینده‌گی کابل‌بانک در مکروریان کابل هدف یک حمله انتحاری قرار گرفت که پنج کشته برجا گذاشته بود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *