برنامه ملی میثاق شهروندی در بدخشان افتتاح شد

برنامه ملی میثاق شهروندی امروز دوشنبه (۲۵ ثور) با اشتراک پاسوال احمد فیصل “بیگ زاد” والی ولایت بدخشان، سلیمان شاه “ظهیر” مسوول دیپارتمنت ارتقای ظرفیت وزارت انکشاف دهات، ولسوالان ۸ ولسوالی و شماری از روسای اداره های دولتی در بدخشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، والی ولایت بدخشان در افتتاح این برنامه گفت : این برنامه از تعهدات حکومت وحدت ملی وجامعه جهانی بود که امروز با افتتاح آن یکی از آرزوهای مردم بدخشان تحقق پیدا می کند.

آقای بیگ زاد اضافه می کند، با وجود که در ۱۵ سال گذشته کار های زیادی در این کشور به خصوص درولایت بدخشان صورت گرفته، اما هنوز هم نیاز مندی های مردم به صورت کل برآورده نشده است که خوش بختانه برنامه ی ملی میثاق شهروندی به یک تعداد نیاز مندی های مردم بدخشان جواب خواهد داد.

والی بدخشان از تمام مردم این ولایت خواست که در تطبیق و عملی شدن این برنامه با مسوولان برنامه ی ملی میثاق شهروندی همکاری جدی وهمه جانبه نمایند.

برنامه ی ملی میثاق شهروندی یک برنامه جدید دولتی است که برای تمام مردم افغانستان در طی ۱۰سال آینده در حصه تأمین خدمات اساسی کمک می کند .

اهداف اساسی برنامه ملی میثاق شهروندی شامل کمک درایجاد اتحاد بین قریه ها، محلات و شهرها، بهبود بخشیدن روابط بین حکومت و مردم، تأمین خدمات اساسی جهت کاهش فقر، انجام فعالیت های انکشافی تحت رهبری شوراهای انکشافیو اطمینان از شمولیت تمام مردم قریه درفعالیت های انکشافی و به خصوص افراد آسیب پذیر جامعه می باشد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *