آزار و اذیت جنسی خانم سعد حریری توسط شاهزادگان آل سعود

مجتهد افشارگر اسرار درونی آل سعود که هر از گاهی از جنایات آل سعود در شبکه اجتماعی توییتر می نویسد: اینبار پر از آزار و اذیت جنسی همسر سعد حریری نخست وزیر مستعفی لبنان، به دست شاهزاده های آل سعود برداشت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مجتهد در صفحه توییتر خود نوشت: ای عرب ها،‌ ای مسلمانان،‌ ای آزادگان، همسر سعد حریری، نخست وزیر لبنان، به دست خوک‌های آل سعود و مزدوران آن‌ها مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

حریری دو هفته پیش با حضور در پایتخت عربستان، خبر استعفای خود را اعلام کرد؛ وی در بیانیه استعفای خود البته به اتهام‌زنی علیه ایران و حزب الله نیز پرداخت.

گفتنی است روز گذشته حریری در حالی ریاض را ترک کرد که تنها همسرش لارا وی را همراهی می‌کرد و دو فرزندش کوچکش لولوه  و عبدالعزیز به بهانه مکتب رفتن در ریاض باقی مانده‌اند. دو پسر این زوج لبنانی نیز در بریتانیا در حال تحصیل هستند.

به نظر می رسد باقی ماندن دو فرزند حریری در ریاض به معنای آزادی مشروط وی است و ریاض اجازه خروج فرزندان او را نداده است.

بر همین اساس یک میانجی فرانسوی این موضوع را به «میشل عون» رئیس‌جمهوری لبنان اطلاع داده است که موجب عصبانیت وی شده است. عون نیز که پیشتر اعلام کرده بود که حریری در عربستان در بازداشت است، از وی خواست که به همراه خانواده‌اش ریاض را ترک کرده و به لبنان بازگردد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *