پوتین : گفتگوها در مورد سوریه باید زیر نظر سازمان ملل صورت بگیرد

رئیس جمهور روسیه در یک گفتگوی تیلفونی با صدر اعظم اتریش گفت میخواهد که در مورد سوریه  گفتگو ها را از سر بگیرد و خواستار آغاز این گفتگو ها تحت نظارت سازمان ملل گردید.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از رسانه های روسی، در گفتگوی رئیس جمهور پوتین از کاخ کرملین با سباستین کورتس، صدراعظم اتریش در خصوص حملات موشکی آمریکا بالای سوریه از کمک های  انسانی انجام شده بر سوری ها نیز یادآوری کرد.

درهمین حال  هر دو طرف  در مورد تفاهم میان دو کشور وتجلیل از پنجاهمین سال آغاز صادرات گاز از کشور روسیه به اتریش صحبت نمودند.

گزارش ها میرساند که آخرین باز مذاکرات سوریه ماه جنوری سال گذشته در ژنو برگزار گردیده بود که به گزارش رسانه های روسی بیشترین پخش موج اخبار گمراه کننده در مورد وجود سلاح های شیمیایی در دوما از سوی آمریکا و غربی‌ها صورت گرفت که با استفاده از این خبر ها  روسیه و سوریه  را تحت تهدید  قرار دادند.

این در حالی است  سوریه از ۸ سال بدینسو درگیر تنش‌های است که گفته میشود این کشور حامی تروریستان علیه کشورهای غربی و عربی است و بدلیل وجود بحرانی ناشی از این بهتان بیشتر ساکنان این کشور به کشورهای دیگر متواری و متلاشی شده اند که آخرین حمله موشکی برخاک این کشور ۵ روز قبل از سوی  آمریکا و هم پیمانانش صورت گرفت نیز به بهانه حمله شیمیایی بود که هیچ دلیل ارائه نکردند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *