الکساندر ایونوف : آمریکا در خاورمیانه شکست خورده است

رییس جنبش سیاسی ضد جهانی سازی روسیه گفته است که حملات تجاوزگرانه آمریکا با هم پیمانانش بر سوریه هیچ کمکی برای رسیدن ترامپ به اهداف که در سر دارد نخواهد کرد.

«الکساندر ایونوف» روز یکشنبه در مصاحبه که با رسانه ها داشت افزود، نقشه های آمریکا در خاورمیانه به خصوص سوریه  شکست خورده است و حملات غرب بر این کشور برای حفظ آبرو و اعتبار است.

او علاوه نمود: کشورهای غربی تمام سعی خود را برای نابود سازی حکومت بشار اسد بکار بسته اند به خصوص پشتیبانی از تروریستان که با این کار به نتیجه مورد نظر خود نخواهند رسید.

رییس جنبش سیاسی ضد جهانی سازی روسیه ادامه داد: حملات موشکی آمریکا بر سوریه در حقیقت انتقام شکستی  بود که تروریستان در سوریه خوردند.

ایونوف اضافه کرد: دولت سوریه توانست همه تروریستان را شکست داده و از سوریه بیرون براند و این خود نماینگر این است که آمریکا نمیتواند برتری سوریه را بپذیرد و حمله شیمیایی بهانه ای برای حمله بر سوریه بود.

او همچنان گفت: که در این شورش گروه های از مخالفین سوریه  نیز شرکت داشتند و ظاهرا اقدامات امداد رسانی و تصویر برداری را بر عهده داشتند.

ایونوف، بیان کرد شواهد وجود دارد که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بیمار بوده و نیاز دارد تحت مدوا قرار گیرد با این حال این دومین بار است که آمریکا با اسناد های دست ساخته خود سوریه را  مورد هدف حملات موشکی قرار داده میدهد.

وی رفتار ترامپ را غیر نورمال خوانده بیان کرد: اکثرا نمیدانند فردی چگونه میتواند در امور داخلی سایر کشورها مداخله نموده و در زمان کمتر از ۲۰ دقیقه دو توییت متفاوت بنوسید رییس جمهور ایالات متحده آمریکا شده است.

این گفته های آقای ایونوف، در حالی ابراز میشود که شنبه ( ۲۵ دلو) آمریکا با متعهدانش حملات موشکی را بالای نقاط از سوریه انجام دادند که در این حملات بیش از ۱۰۰ موشک بر مناطق حمص، دمشق و حماه پرتاب کرده اند که ۷۰ موشک از سوی پدافندهای سوریه سرنگون شد.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *