دیموکرات‌ها به دونالد ترامپ هشدار دادند

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا قصد دارد، کسانی که در خصوص دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا تحقیق می‌کنند، بر طرف کند و همین کار باعث شده است که دیموکرات‌ها به ترامپ هشدار بدهند که دست به این کار نزند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رسانه‌های آمریکا نوشته اند، این هشدارها در حالی شدت گرفته است که که کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه سندی محرمانه را منتشر کرد که در آن ادعا شده است، مقام های ارشد وزارت عدلیه این آمریکا از اطلاعات پرونده روسیه موسوم به پرونده «استیل» برای صدور مجوز جاسوسی از «کارتر پیج» عضو ستاد انتخاباتی ترامپ و مشاور سابق وی سوءاستفاده کرده اند.
این در حالیست که دیموکرات‌ها این سند را گمراه کنند می‌خوانند و می‌گویند که این سند توسط جمهوری خواهان تهیه شده است تا ترامپ بتواند مقامات ارشد که در پیوند به قضیه دخالت ترامپ در انتخابات روسیه دخالت کند و در روند تحقیق دخالت کند.

دیک دوربین یکی از سناتوران دیموکرات‌ها گفته است که هر نوع تلاش ترامپ علیه مقام های مجری قانون دراین پرونده دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ تبعات سنگینی خواهد داشت.

آدام شیف یکی دیگر از  سناتوران نیز به رسانه‌ها گفته است که هدف آن است که FBI تضعیف و بی اعتبار و تحقیقات «رابرت مولر» بازپرس ویژه FBI هم بی اعتبار شود.

این در حالیست که چهار سازمان اطلاعاتی در آمریکا اعلام کرده‌اند که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دخالت کرده است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *