یک فرمانده گرور تروریستی داعش در ایالت کشمیر کشته شد

ابو یحیی فرمانده یکی از گروه های تروریستی داعش روز دوشنبه در کشمیر توسط ارتش هندوستان کشته شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ، روزنامه ‘ایندیا تایمز’ به نقل از مطالبی که امروز از سوی این گروه تروریستی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است نوشت: ابو یحیی که فرماندهی یکی ازگروههای منتسب به داعش را به عهده داشت روز دوشنبه در جریان درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی هند در جنوب ایالت جمو و کشمیر همراه با دو تن دیگر کشته شده است.

ابویحیی و دو تن دیگر در شش ماه گذشته، در فهرست مهمترین افراد تحت تعقیب نیروهای امنیتی هند قرار داشت.

این سه تن قبلا با گروههایی مانند تحریک المجاهدین و حزب مجاهدین در کشمیر همکاری می کردند اما سال گذشته با شاخه کشمیر گروه تروریستی داعش اعلام بیعت کردند.

آنها عضو یک گروه کوچک اما بسیار مهم متشکل از تروریست هایی بودند که با تبلیغات خود موفق شده بودند به طور مستمر برای داعش عضوگیری کنند.

گروه تروریستی داعش در مطلبی که در تلگرام منتشر کرد گفت تروریست های نامبرده با در جنگ با ‘مشرکان ارتش هند’ و ‘پلیس کافر کشمیر’ جان خود را از دست دادند.

سازمان های امنیتی قبلا هشدار داده اند که گروه تروریستی داعش تلاش گسترده ای را برای نفوذ در هند و بویژه ایالت جامو و کشمیر آغاز کرده است.

آنها می گویند داعش گروههای ترویستی دیگر مانند ‘لشکر طیبه’ ،’جیش محمد’ و ‘گروههای جدایی طلب کشمیر’ را یکی از موانع نفوذ خود در کشمیر اعلام کرده است.

اعضای داعش ادعا می کنند کشمیر به این گروه تعلق دارد و این گروه این ایالت را فتح خواهد کرد

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *