امرالله صالح: حملات داعش در شهرها تقلبی است

امرالله صالح، رییس پیشین امنیت ملی می گوید که  بیشتر و اکثر حملات شهری از نام داعش در شهرهای افغانستان تقلبی است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، امرالله صالح در واکنش به حمله انتحاری روز یک‌شنبه در غرب کابل گفته که داعش و طالب در شیوه ای عملیات و عقبه حمایتی هیچ تفاوت ندارد.

بر بنیاد حرف های امرالله صالح گفته می‌شود که گروه تروریستی داعش که با قتل و انزجار در ذهن ها ساخته شده وجود ندارد در حقیقت داعش همان اعضای فعال طالبان است و گروه های طالبان و حقانی انتحاری را پرورش داده در مقابل پول زیاد این گونه حملات را انجام می‌دهند و میگذارند که مسوولیت‌اش را گروه تروریستی داعش به عهده بگیرند.

امرالله صالح در صفحه‌ای فیسبوکی اش نوشته است که « هسته های خوابیده و احتیاطی طالبان و گروه حقانی که انتحاری را پرورش و نگهداری می نمایند در برابر پول زیاد این حملات را انجام داده و میگذارند داعش مسوولیت را بگیرد.»

صالح گفته است که «در حقیقت یک معامله تنگاتنگ در سازماندهی و انجام چنین حملات بین گروه حقانی ، ای اس آی و داعش وجود دارد.»

در همین حال امرالله صالح می‌نویسد « در اهداف کلان ، شیوه عملیات و عقبه حمایتی هیچ تفاوت میان طالب و داعش وجود ندارد. اگر مردم در جریان اعترافات واقعی و دست نخورده کسانی که از نشانی داعش دستگیر شده اند قرار گیرند معلوم میگردد که اکثر شان در واقع اعضای فعال طالبان اند.»

رییس پیشین امنیت ملی در حالی این اظهارات را بیان می کند که در حمله‌ای انتحاری روز گذشته در غرب کابل بر مرکز توزیع تذکره نزدیک به ۷ تن کشته وبیش از ۱۲۰ تن زخمی شدند و گروه تروریستی داعش چند ساعت بعد از آن اعلام کردند که این حمله کار آن گروه است.

این در حالیست که از دو سال بدین سو گروه تروریستی داعش مسئولیت حملات را به عهده می‌گیرد که بالای امکان مقدس و مردم شیعه باشد.

 

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *