وزارت دفاع سوریه: در مقر گروه تروریستی داعش، سلاح های ساخت آمریکا به دست آمده است

وزارت دفاع سوریه طی یک گزارشی، مدارک جدیدی را نشر کرده که نشان میدهد، تجهیزات و سلاح‌ها بدست آمده از مقرهای گروه تروریستی داعش در چندین شهر سوریه مربوط ائتلاف بین المللی به سرکرده گی امریکا است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از «ایرنا» وزارت دفاع سوریه در گزارشی اعلام کرد که سلاح و مهمات ساخت کشورهای غربی در مناطق مختلف سوریه کشف و ضبط شده است و در مقرهای گروه تروریستی داعش و دیگر گروه های تروریسی سلاح‌های ساخت امریکا کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) در گزارش وزارت دفاع آمده است، عملیات ورود سلاح از طریق شرکت هایی در کشورهای اروپای شرقی که با نهادهای امنیتی امریکا و کشورهای عضو ناتو در ارتباط هستند از طریق ترکیه و عربستان یا بنادر اروپایی و یا پایگاه هوایی رامشتاین آمریکا در خاک آلمان انجام می شود.

موشک، تفنگ، تیربار و سلاح های ضدهوایی و ضد تانک در مقابل دریافت نفت چاه های عراق و سوریه به گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره داده شده است.

پس از آزادسازی مناطق شرقی شهر حلب از دست جبهه النصره و مناطقی از استان های حمص، حماه و دیرالزور از تروریست های داعش، ارتش سوریه به سلاح و مهمات ساخت بلغارستان و کشورهای اروپای شرقی را دراین مناطق دست یافت.

این موارد نشان می دهد که آمریکا درحالی که ادعای مبارزه با تروریسم دارد، انواع سلاح ها را به داعش و دیگر گروه های تروریستی می رساند.

این گزارش اضافه می کند: رژیم اسرائیل نیز از طریق سرزمین های اشغالی سوریه، به تجهیز جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی به منظور کشتار ملت سوریه می پردازد.

وزارت دفاع سوریه درپایان تاکید کرد که نزدیکی جغرافیایی و نبود نظارت بر صادرات، شرایط مناسبی را برای برخی از کشورها فراهم کرد تا از تجارت اسلحه و کمک آمریکا دراین باره استفاده کنند و آمریکا نیز به هم پیمان های خود برای تامین اسلحه مورد نیاز گروه های تروریستی کمک کرد و سلاح های مدرن را برای شعله ور کردن آتش بحران تامین شد و این سلاح ها درپایان به دست تروریست های جبهه النصره و داعش رسید و واشنگتن مسئول گسترش مناطق نفوذ گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *