مسیر جام ملت های آسیا از ویتنام می گذرد

تیم ملی فوتبال افغانستان در اولین دیدار از مرحله دوم مقدماتی جام ملت های آسیا، در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان پذیرای تیم ملی ویتنام خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، اولین دیدار تیم ملی فوتبال افغانستان ساعت ۶:۳۰ شام امروز (۸حمل) در ورزشگاه «پامیر» شهر دوشنبه برگزار می شود.

بر اساس اعلام «اتوفیستر»، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور، فیصل شایسته، کاپیتان اول این تیم به دلیل مصدومیت افغانستان را در این دیدار همراهی کند.

وی در کنفرانس پیش از بازی اظهار داشته بود که ملی پوشان برای پیروزی به میدان می روند و امید می رود که با کسب سه امتیاز این دیدار، راه را برای صعود هموار بسازند.

قضاوت این دیدار را نیز «الخضیر ترکی محمد» به همراه سه داور عربستانی دیگر به عهده دارند.

این در حالی است که تیم ملی فوتبال افغانستان چهار روز پیش در یک دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال سنگاپور را با حساب دو بر یک شکست داده بود و انتظار می رود که تنها تغییر احتمالی ترکیب تیم ملی برای دیدار با ویتنام نیز حضور مصطفی آزادزوی به جای فیصل شایسته باشد.

انتظار می رود که ویس عزیزی، حسن امین، شریف محمد، کنشکا طاهر، میلاد انتظار، اباسین علی خیل، فرشاد نور، امید پوپل زی، مصطفی آزادزوی، نورالله امیری و خیبر امانی؛ می توانند ترکیب تیم ملی فوتبال افغانستان در اولین دیدار مقدماتی جام ملت های آسیا را تشکیل دهند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *