«لیسه نسوان معدن» برنده تورنمنت خزانی والیبال، میان مکاتب شهر پلخمری شد

امروز ۵شنبه (۴عقرب) بازی نهایی تورنمنتت خزانی مکتب‌های دخترانه شهر پلخمری با برنده شدن لیسه نسوان معدن به پایان رسید.

این مسابقات والیبال از سوی ریاست معارف ولایت بغلان برگزار شده بود و هدف آن تشویق بانوان به ورزش و هدف شان شناسایی تیم برتر والیبال بانوان در ولایت بغلان بود.

غلام محی الدین پیکان حیدری ریس معارف ولایت بغلان به خبرگزاری خاورمیانه گفت، این مسابقات بین سه لیسه بانوان در شهر پلخمری راه اندازی شده بود که در نهایت تیم لیسه نسوان معدن با نتیجه سه / صفر تیم انستیتیوت مسلکی تجارت را مغلوب ساختهبرنده این دوره مسابقات والیبال خزانی گردید.

نجیب الله مقصودی آمر ورزشی ریاست معارف بغلان در گفتگو با خاورمیانه گفت، ورزش را بهترین راه برای مبارزه علیه مواد مخدر است و در ادامه اظهار داشت که  ازین طریق تلاش دارند تا مردم را بخاطر مبارزه در برابر اعتیاد بسیج سازند.

همچنان احمدشاه مومنی آمر ورزشی ولایت بغلان این اقدام ریاست معارف را ستایش کرد و راه اندازی اینگونه برنامه ها را در تأمین امنیت و ایجاد زمینه وحدت و همپارچه گی مؤثر خواند.

نسیمه محمدی و فاطمه وهاب دو تن از بازیکنان به خاورمیانه گفتند، ازینکه توانستند در مسابقات اشتراک کنند، خرسند استند.

. در ادامه اظهار داشتند که، زنان نیز توانایی و خلاقیت های زیادی دارند و نباید این استعداد آنان نهفته و پنهان باقی بماند. از خانواده ها می خواهند که برای دختران شان فرصت دهند تا با تبارز استعداد های خود، بخاطر دست یابی به مؤفقیت در عرصه فعالیت های اجتماعی سهم داشته باشند

بر اساس معلومات مسؤلان ریاست معارف ولایت بغلان این مسابقات میان تیم های والیبال مکاتب لیسه نسوان فاطمه الزهرا، انستیتیتوت مسلکی تجارت و لیسه نسوان معدن برگزار شده بود، که تیم والیبال لیسه نسوان معدن با مغلوب ساختن رقیبانش به جایگاه نخست دست یافته و مدال مسابقات دور خزانی را از آن خود نموده است.

به گفته ریس معارف بغلان، مسابقات فوتبال میان مکاتب پسرانه شهر پلخمری و ولسوالی های نزدیک به مرکز نیز در روزهای نزدیک برگزار می شود. در آخر برای ورزشکاران هر دو تیم جوایز و تحسین نامه توزیع گردید.

محراب الدین ابراهیمی-خبرنگار زون شمال

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *