فردا شنبه در ایران عزای عمومی اعلام شد

دولت جمهوری اسلامی ایران در پی حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو فردا شنبه دوم دلو را عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، دیروز پنجشنبه در اثر آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان تجاری پلاسکو در تهران شماری از ماموران اطفائیه زیر آوار شدند و جان باختند.

با این حال جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که دولت با تجلیل از بزرگ مردان ایثار و فداکاری که در حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری تولیدی پلاسکو جان باختند، روز شنبه دوم دلو را عزای عمومی اعلام کرد.

در بیانیه هیات دولت جمهوری اسلامی ایران آمذه است که حادثه تلخ و اندوهبار آتش سوزی و فروریختن ساختمانی در مرکز تهران که منجر به جان باختن و آسیب دیدن تعدادی از مردم و آتش نشانان شد، مایه تاسف و اندوه فراوان گردید.

در این سانحه دردناک و تاسف بار جلوه ای پرشکوه از ایثار و فداکاری آتش نشانان شجاع در برابر دیدگان ملت رشید ایران و جهانیان به نمایش گذاشته شد.

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران با تجلیل از این بزرگ مردان ایثار و فداکاری، قدردانی از خدمات ارزنده آنان، آرزوی سلامتی برای مجروحان و تسلیت به بازماندگان به منظور بزرگداشت جان باختگان و همدردی با بازماندگان آنان روز شنبه دوم دلو ماه ۱۳۹۵را عزای عمومی اعلام می کند و عموم مردم ایران را به قدرشناسی شایسته از آنان دعوت می نماید.

تا کنون آمار دقیقی از جان باختگان اعلام نشده اما گفته می شود در این رویداد ۲۰ الی ۳۰ تن در زیر آوار گیر مانده و جان باخته اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *