تیم ملی والیبال افغانستان دو بر صفر به چین باخت

در روز دوم مسابقات المپیک آسیایی در کوریایی جنوبی ورزشکاران افغانستان همچنان در مقابل حریفان شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، تیم ملی والیبال ساحلی (ای) افغانستان مقابل تیم والیبال ساحلی چین به میدان رفت که با نتیجه دو برصفر در نخستین بازی شکست خورد.

در این بازی تیم ملی والیبال ساحلی افغانستان با نتایج ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۹ مقابل چین به شکست مواجه شد.

همچنان دو ووشو کار افغانستان مقابل حریفان خود از کشور های ویتنام و لاووس شکست خوردند و از ادامه این مسابقات کنار رفتند.

در بازی نخست خیر الله در وزن ۷۵ کیلوگرام با حریفی از کشور ویتنام رو برو شد و با وجود بازی برتر در دو راند تن به شکست داد و با این مسابقات وداع کرد، در دیگر بازی خالد هوتک رو در روی حریف از کشور لاووس به میدان رفت و با وجود پیروزی در راند اول در راند دو و سه مقابل حریف تن به شکست داد تا سومین بازیکن حذف شده در رشته ووشو باشد.

از سوی هم حبیبه بیات، شاه ولی محسن و موسی محمد در بخش جودو مقابل حریفان بازی هایشان را واگذار کردند.

در بازی نخست حبیبه بیات در وزن ۵۷ کیلوگرام مقابل حریف کوریایی به میدان رفت که نتوانست از سد حریف بگذرد و تن به شکست داد، در دیگر بازی شاه ولی محسن در وزن ۷۳ کیلوگرام رو در روی حریف کوریایی به میدان رفت که وی همچنان تن به شکست داد و در بازی سوم موسی محمد در وزن ۸۱ کیلوگرام مقابل حریف خود از کشور منگولیا به میدان رفت و شکست خورد.

با این ترتیب امروز تیم های والیبال ساحلی (ای و بی ) افغانستان رو در روی تیم های کویت و سریلانکا به میدان میرود، در بخش ووشو سلیم ظریفی که در دور اول استراحت داشت در دور دوم با حریف خود از کشور کوریا مسابقه میدهد و تیم ملی فوتبال هم در سومین و اخرین بازی خود مقابل ازبیکستان بازی می کند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *