رسوایی اخلاقی دیگر از دونالد ترامپ

Donald Trump, president and chief executive of Trump Organization Inc. and 2016 Republican presidential candidate, speaks during a rally at Grand River Center in Dubuque, Iowa, U.S., on Tuesday, Aug. 25, 2015. President Barack Obama's top business ambassador dismissed Trump's call for a wall along the Mexico border, saying the U.S. is focused instead on expanding business with one of its biggest trade partners. Photographer: Daniel Acker/Bloomberg via Getty Images

دو زن در امریکا ادعا کرده اند که مورد تعرض و آزار جنسی دونالد ترامپ قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از روزنامه نیویارک تایمز، یک هفته پس از نشر ویدیویی از اظهارات رکیک ترامپ درباره زنان، اکنون رسانه های امریکایی اظهارات زنانی را نشر کرده است که ادعا دارند توسط ترامپ مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

دو زن ادعا کرده اند که ترامپ سالها پیش بدون اجازه با آنها رابطه فیزیکی نامناسب برقرار کرده است.

یکی از زنان جسیکا لیدز که اکنون ۷۴ ساله می باشد گفت: ۳۰ سال پیش که یک زن تاجر بودم در طیاره در چوکی کنار ترامپ نشسته بودم که مورد آزار جنسی وی قرار گرفتم و او قصد لمس مرا داشت و مجبور شدم که جایم را تغییر دهم.

وی افزود: در آن زمان شکایت نکردم زیرا این چنین آزارها علیه زنان تاجر جدی گرفته نمی شد.

زن دیگر راشل کروکس نیز گفت: در سال ۲۰۰۵ وقتی ۲۲ ساله بوده است در لفت مورد آزار جنسی ترامپ قرار گرفته است.

این دو زن در آن زمان شکایت نکرده اند، اما این موضوع را به اقارب و نزدیکانشان گفته اند و آنها اکنون شهادت داده اند که این اتفاق افتاده است.

سخنگوی ترامپ سخنان این زنان را تهمت خوانده و گفته است: این دور از واقعیت و تخیلی است.

این درحالی است که خبرگزاری اسپوتنیک نیز فاش کرد که دونالد ترامپ در سال ۱۹۹۷ در مسابقه انتخاب دختر شایسته امریکا به طور بی شرمانه وارد اتاق هایی که شرکت کنندگان لباس های شان را تبدیل می کردند شده است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *