دونالد ترامپ، همسایه‌ای از دوزخ

دونالد ترامپ در میدان های گلف خود در اسکاتلند میلیون‌ها دالر زیان کرده است، و زمین‌های که برای ساخت این میدان گلف استفاده شده  به زور از مالکان آن خریداری شده است، بر بنیاد یک گزارش این میدان ها که قرار بود صدها گردش‌گر را جذب کند گواه کاهش  درآمده ها بوده اند.

در گزارش (USA today)  آمده است که دونالد ترامپ در ساخت این میدان گلف زمین‌های همسایه‌های خود را  را به زور از مالکان آن خریداری کرده اند. در ادامه یکی همسایه های میدان بین المللی گلف ترامپ، دیوید میلن گفته است ما را تهدید و آزار و اذیت کردند که باید زمین‌های خود را بفروشیم و اطراف مِلک ما را پنجره گرفتند و بل آنرا به ما فرستادند؛ ساده بگویم آنها همسایه های بودند که از دوزخ آمده بودند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از  (USA today) یک گزارش تازه نشان میدهد که ترامپ در میدان‌های گلف خود میلیون‌ها دالر ضرر کرده است و این ضرر در سال گذشته دو برابر شده بود.

همسایه‌های ترامپ گفته اند که به مخالفت های خود شان ادامه میدهند و افزوده اند بخاطری که ترامپ مخالف کشورهای امریکای لاتین است ما از همین رو در نزدیکی میدان گلف ترامپ پرچم مکسیکو را افراشته ایم.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *