تیم ملی فوتبال افغانستان به مکان ۱۵۰ دنیا صعود کرد

13714278_1224804857585432_1992946889_nتیم ملی فوتبال افغانستان با شش رتبه صعود نسبت به ماه گذشته، بالاتر از تیم ملی هند در مکان یکصدو پنجاهم بهترین تیم های فوتبال دنیا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، جدول رده بندی بهترین تیم های فوتبال دنیا در ماه جولای، امروز (۲۴سرطان) از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال اعلام شد.

در این رده بندی، تیم ملی فوتبال افغانستان با کسب ۲۰۶ امتیاز در مکان یکصدو پنجاهم دنیا و بالاتر از تیم ملی هند ۲۰۰ امتیازی قرار گرفته است.

بر این اساس، تیم ملی فوتبال افغانستان در مکان بیست و ششم آسیا قرار گرفته است.

در بین بهترین های جهان نیز تیم ملی آرجنتاین با ۱۵۸۵ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های بلجیم، کلمبیا، آلمان، چیلی، پرتگال، فرانسه، اسپانیا، برازیل و ایتالیا در مکان دوم تا دهم هستند.

تیم ملی فوتبال ایران نیز با ۶۷۴ امتیاز ضمن این که در مکان سی و نهم جهان قرار دارد، به مانند ماه های اخیر بهترین تیم فوتبال آسیا است و بعد از آن نیز تیم های کوریای جنوبی، ازبکستان و جاپان نیز در مکان های بعدی قرار دارند.

رده بندی بهترین تیم های فوتبال دنیا، هر ماه از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و بر اساس امتیاز تیم ها در بازی های ملی همان ماه، اعلام می شود.

Author

About Author