افغانستان در جایگاه سوم تکواندوی فجر ایران

نماینده‌گان تکواندوی افغانستان در بیست‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر ایران در مکان سوم قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، دومین و آخرین روز این دور از مسابقات جام فجر شب گذشته در سالون ورزشی «سید رسول حسینی» در وزن‌های ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۸۰- و۸۷- برگزار شد.

در دومین روز این مسابقات، تکواندوکاران کشور موفق به کسب سه مدال برنز توسط عبدالوهاب در وزن ۵۸- کیلوگرام، احمدعلی بخشی در وزن ۶۳- کیلوگرام و مصطفی قرلاق در وزن ۸۷- کیلوگرام شدند.

در روز اول این مسابقات نیز محسن رضایی در وزن ۵۴- کیلوگرام در دیدار نهایی مغلوب آرش تبریزی از ایران شده و مدال نقره را به دست آورد و علی سینا افضلی در همین وزن گردن‌‌‌آویز برنز به دست آورد.

به این ترتیب تکواندوی افغانستان با کسب یک مدال نقره و چهار برنز در مکان سوم جدول ۲۰ تیمی این مسابقات قرار گرفت.

شهرداری ساری با کسب ۶ نشان طلا، یک نقره و ۸۴ امتیاز قهرمان شد و تیم لوازم خانگی «کن» دیگر نماینده ایران با کسب یک نشان طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۴۱ امتیاز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

بیست‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام فجر با حضور ۱۱۸ هوگوپوش در قالب ۲۰ تیم باشگاهی از کشورهای افغانستان (۳ تیم)، ایران (۲ تیم)، پاکستان (۳ تیم)، روسیه (۲ تیم)، عراق (۲ تیم)، لوکزامبورگ، سوریه، سیشل از آفریقای جنوبی، عمان، یونان، آذربایجان، هند و ارمنستان در شهر ساری مرکز ولایت مازندران برگزار شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *