گروه تروریستی بوکوحرام ۴ زن نیجریه ای را هنگام افطار سر برید

69135_788تروریستی بوکوحرام شام روز گذشته با هجوم در روستایی در ایالت بورنوی، سر ۴ زن نیجریه ای را از تن جدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «ونگارد»، عناصر مسلح گروه تروریستی بوکوحرام چهار زن را در یکی از روستاهای دور افتاده در شمال شرقی نیجریه سر بریدند.

گفته می شود ۱۴ نفر از اعضای بوکوحرام که سوار بر هفت موتورسایکل بودند به روستای «مایراری» در ۸۰ کیلومتری «مایدوگوری» حمله کردند و هنگام افطار چهار زن را بین ۲۷ تا ۴۵ سال سن داشتند از خانه هایشان ربوده و سرهایشان را بریدند.

باباکورا از شبه نظامیان مخالف بوکوحرام گفت عناصر این گروه دیشب حوالی ساعت ۷ شام وارد روستا شدند و در حالی که مردم روزه دار در حال افطار بودند، چهار زن را از خانه هایشان خارج کردند و سرهایشان را بریدند.

«موسی آری»،یکی دیگر از ماموران خودخوانده نیز اظهارات مشابهی را ارائه داد و در این باره گفت: برداشت کلی ما این است که همسران این زنان از پذیرش ملحق شدن به گروه تروریستی داعش امتناع کرده بودند و یا اینکه مظنون به ارائه اطلاعات این گروه تروریستی به مقامات دولتی بوده اند.

بوکوحرام متهم به مجبور کردن شهروندان نیجریه ای برای ملحق شدن به این گروه تروریستی است و در غیر این صورت افرادی که از این کار امتناع کرده اند را می کشد.

این گروه تروریستی از سال ۲۰۰۹ تا کنون بیش از ۲۰ هزار نفر را در نیجریه کشته و حدود دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را آواره کرده است.

Author

About Author