هفت والی، دارایی های منقول و غیرمنقول شان را ثبت کردند

^F6BCCB0E29294CEA775C8C053A67440DDF4CDA46DD4C3909D0^pimgpsh_fullsize_distrهفت والی کشور، دارایی های شان را در فورم رسمی اداره عالی مبارزه با فساد اداری ثبت کرده و این فورمه را در اختیار دولت قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ادارۀ عالی مبارزه علیه فساد اداری، امروز (۵سرطان) فورم ثبت دارایی های والیان ولایت های جوزجان، زابل، ننگرهار، هرات، بامیان، سمنگان و فراه را به نشر سپرد.

در گزارش این اداره آمده است که مولوی لطف الله عزیزی والی جوزجان، محمدانور اسحاق زی والی زابل، سلیم خان کندزی والی ننگرهار، محمد آصف رحیمی والی هرات، محمد آصف ننگ والی فراه، محمد طاهر زهیر والی بامیان و محمد هاشم زارع والی سمنگان فورمه های ثبت دارایی را تکمیل و امضا کرده اند.

در این فورمه جدای از مشخصات فردی والیان یادشده، میزان معاش، درآمدها و وظایف سابقه دولتی و شخصی، مصارف منزل و خانواده، درآمد اعضای فامیل، دارایی های شخصی اعضای فامیل از جمله طلا و زیورات و اموال غیرمنقول ذکر شده است.

با این حال، اداره عالی مبارزه با فساد اداری از همشهریان کشور، رسانه ها، اشخاص حقیقی و حکمی تقاضا کرده است که اگر معلومات دیگر خارج از فورمه های یادشده در مورد والیان کشور در دست دارند، در اختیار این اداره قرار بدهند.

گفتنی است که ثبت دارایی های کارمندان درجه اول دولتی برای مبارزه جدی با فساد روی دست گرفته شده و این روند برای تمام والی ها و دیگر کارمندان درجه اول دولتی ادامه خواهد داشت.

Author

About Author