هشدار داعش به ساکنان ولایت های نورستان و کنر

داعش کشتهشماری از اعضای مجلس سنای کشور مدعی هستند که گروه تروریستی داعش به ساکنان ولایت نورستان و کنر هشدار داده که خانه های شان را ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نمایندگان ولایت‌های «نورستان» و «کنر» امروز در نشست عمومی مجلس سنا اعلام کردند که افراد وابسته به گروه تروریستی داعش به مردم بخش‌هایی از این دو ولایت هشدار داده‌اند که خانه‌هایشان را ترک کنند در غیر این صورت با عواقب بدی روبرو خواهند شد.

عبدالطیف نهضت یار، نماینده نورستان می گوید که از چندی پیش، افراد وابسته به گروه تروریستی داعش مردم این ولایت را تهدید کرده تا خانه‌هایشان را ترک کنند اما دولت به این مشکل مردم هیچ توجهی نکرده است.

نهضت‌یار افزود: مخالفان از آن طرف خط دیورند در بخش‌هایی از نورستان شرقی جابجا شده‌اند و به مردم گفته‌اند که این منطقه را ترک کنند زیرا آنها عملیات خود علیه دولت را آغاز می‌کنند.

با این حال نمایندگان مجلس از مسئولان حکومتی در تامین امنیت مردم شاکی هستند و می گویند مسئولان حکومتی در تامین امنیت شهروندان صادق نیستند.

 همچنین «طیب عطا» نماینده ولایت «کنر» نیز می گوبد که افراد وابسته به گروه تروریستی داعش از چندی پیش در بخش‌های «چپه دره» و «دره پیچ» این ولایت به جلب و جذب سرباز مشغول است و مراکز تعلیمی را در این بخش‌ها فعال کرده است.

عطا بیان کرد: افراد گروه داعش می‌خواهند در بخش‌های کنر حملات وسیعی را راه‌اندازی کنند.

Author

About Author