نبرد در جلریز ختم و پوسته ها پس گرفته شد

42_1398214796بعد از درگیری های چهار روزه، نبرد در ولسوالی جلریز ولایت میدان وردک پایان یافته و سه پوسته تصرف شده از سوی طالبان مسلح به کنترول نیروهای امنیتی درآمد.

احمد جعفری، رئیس شورای ولایتی میدان وردک به خبرگزاری خاورمیانه گفت که این نبرد نیمه های شب گذشته به پایان رسید و طالبان مسلح منطقه را ترک کردند.

به گفته وی، در جریان نبرد شب گذشته سه تن از نیروهای امنیتی زخمی شده و در مقابل در حدود ۱۵ طالب مسلح کشته و زخمی شده است.

جعفری همچنین اظهار داشت که طالبان مسلح عصر دیروز دو مسافر ملکی را بعد از پایین کردن از موتر، در سرک عمومی تیرباران کرده اند.

رئیس شورای ولایتی میدان وردک افزود که در نتیجه این نبرد، بیس خواجه محمد و دو پوسته دیگر از تصرف طالبان مسلح خارج شده و به کنترول نیروهای امنیتی درآمد.

بر اساس معلومات منبع، وضعیت در حال حاضر در مسیر جلریز ـ بامیان عادی است و رفت و آمد مسافران نیز تحت کنترول نیروهای امنیتی جریان دارد.

این در حالی است که سال گذشته نیز در همین روزها، پوسته های پولیس های محلی و ملی مورد تهاجم طالبان مسلح قرار گرفت و در نتیجه آن، تعدادی از این پولیس ها کشته و زخمی شدند.

طالبان مسلح تا حال در این رابطه اظهار نظر نکرده اند.

Author

About Author