علی حیدر گیلانی فلم و کتاب می شود

57357c59787f2کارگردان صاحب نام هالیوود تصمیم گرفته است تا ماجرای ربوده شدن علی حیدر گیلانی فرزند نخست وزیر سابق پاکستان و رهایی وی پس از سه سال از چنگ القاعده را، به روی پرده سینما ببرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، علی حیدر گیلانی که روز چهارشنبه پس از سه سال اسارت در خاک افغانستان، به خانه خود در شهر لاهور برگشت همچنان تماس های متعدد از سوی شخصیت های مهم سیاسی و اجتماعی دریافت می کند.

اما در این بین استیون اسپیلبرگ، کارگردان سری فلم های هالیوودی مشهور و پر فروش ‘پارک ژوراسیک’ تماس جالبی داشته است.

اسپیلبرگ در تماس با علی حیدر گیلانی، ساخت فلم درباره ماجرای ربایش وی، دوران سه ساله اسارت در چنگ القاعده و نحوه آزادی اش را مطرح کرده و گفت: ماجرای اسارت و رهایی علی حیدر برای ساخت یک فلم هیجانی برگرفته از یک فلمنامه واقعی با نقش اصلی وی بسیار فوق العاده خواهد بود.

در عین حال، بلاول بوتو زرداری، رئیس حزب مردم پاکستان به عنوان دومین حزب عمده سیاسی این کشور و فرزند ‘آصف علی زرداری’ رئیس جمهور پیشین پاکستان نیز به علی حیدر گیلانی پیشنهاد داده است که درباره ماجرای ربوده شدن تا رهایی اش کتاب بنویسد.

فرزند نخست وزیر سابق پاکستان سه سال بعد از اینکه توسط عوامل القاعده ربوده شده بود، روز سه شنبه گذشته در افغانستان از چنگ القاعده رها شد و یک روز پس از آن با هواپیمای ویژه، به کشورش بازگشت.

Author

About Author