عربستان تحصیل کردگان و سربازان سعودی را از باز پس دهی وام معاف کرد

1943531_Page__2با توجه به مراقبت  خادم الحرمین الشریفین ملک سلمان بن عبدالعزیز،  به تامین ثبات اجتماعی و اقتصادی برای مردم عربستان در این ماه مبارک، ایشان خود را به روند رشد و توسعه مداوم کشور متعهد دانسته و در این راه تلاش می کنند.

در همین راستا، خادم الحرمین الشریفین ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود،  در راستای چشم انداز پادشاهی در سال ۲۰۳۰  دستوری صادر فرمودند که طبق این حکم کل سربازانی که در عملیات طوفان قاطعیت شرکت کردند از پرداخت همه وام هایی که از بانک دریافت نموده اند،معاف گشته اند.  این اقدام در به رسمیت شناختن خدمات و فداکاری سربازان شجاع در خدمت به  میهن و ملت های عربی و اسلامی صورت گرفته است.

علاوه بر این همه کسانی که از بانک های اعتباری و پس انداز عربستان وام گرفتند به شرط این که پرداخت اقساط آن به طور منظم صورت پذیرفته باشد، شامل این  معافیت می شوند.  ایضا وام گیرنده  باید ۵۰ درصد از مقدار کل وام  را پرداخت کرده باشد. این لطف پادشاه از آنجایی است که ایشان نیازهای شهروندان در تمام جنبه های زندگی را لمس نموده اند.

ایشان به وزیر کار و توسعه اجتماعی، دکتر مفرج الحقبانی دستور دادند که به صاحبان مدرک دانشگاهی به عنوان سطح علمی ایشان، حقوق پرداخت شودتا زمانی که شغل مناسب پیدا کنند.

و در دستور ایشان به وزارت مالیه آمده است که از کارگران غیر عربستانی شاغل در بخش های دولتی و ۳۵٪ از تمام درآمد و سود  این افراد  اخذ شود  و کسانی که مالیات درآمد خود را نپردازند، از عربستان اخراج خواهند شد.

Author

About Author