شماری از مسوولین پولیس کندز به سارنوالی معرفی شدند

شماری از مسوولین حوزه سوم امنیتی کندز به دلیل آنچه که غفلت وظیفوی خوانده شده است، وظایف‌شان تعلیق و به دادستانی معرفی شده‌اند.

این در حالیست که روز گذشته دو منسوب پولیس حوزه سوم امنیتی شهر کندز در داخل شهر آماج تیراندازی افراد مسلح ناشناس قرار گرفتند که در نتیجه یک‌تن آنان کشته شده و یک‌تن دیگرشان جراحت برداشت.

محفوظ الله اکبری سخنگوی پولیس زون ۸۰۸ سپین‌زر پولیس به خبرگزاری خاورمیانه گفت، وظایف آمر حوزه، آمر جنایی‌، معاون حوزه، مدیر تروریزم، مدیر مبارزه با مواد مخدر و فرمانده بلوک حوزه سوم امنیتی شهر کندز بنابر غفلت وظیفوی؛ امروز (۱۳سرطان) از سوی فرمانده پولیس این ولایت به حالت تعلیق درآمده و به سارنوالی معرفی شده‌اند.

به گفته وی، پیش از این طی جلسه‌ای به مؤظفین امنیتی این ولایت هشدار داده شده بود در صورتیکه غفلت وظیفوی از سوی آنان صورت بگیرد، با برخورد قانونی روبرو خواهند شد.

همچنان پیش از این اعضای شورای ولایتی کندز با نگرانی از وضعیت شکننده این ولایت، خواستار اصلاحات در چوکات پولیس و دیگر نهادهای امنیتی شده بودند.

در حالی وظایف این افراد به حالت تعلیق درآمده و غرض بازپرس به سارنوالی معرفی شده‌اند که در دو ماه اخیر دست‌کم ۱۰ فرد نظامی و غیر نظامی در داخل شهر کندز هدف حملات مسلحانه قرار گرفته و کشته شده‌اند.

محراب‌الدین ابراهیمی – خبرنگار زون شمال

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *