سخنان شرم آور ترامپ درباره دخترش

دونالد ترامپ در یک مصاحبه ویدیویی گفته است که اگر ایوانکا ترامپ دخترم نمی بود با او قرار های عاشقانه میگذاشتم.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شبکه سی ان ان با انتشار ویدیویی از مصاحبه دونالد ترامپ با هاوارد استرن گرداننده معروف امریکایی به اظهارات ناپسند ترامپ درباره دخترش اشاره کرد.

این ویدیو که از سال ۲۰۰۶ است ترامپ در آن از دخترش ایوانکا به شکل نامعقولی ستایش کرده  و گفت” او بیجور است! از نظر مقبولی هیچ عیبی ندارد! اگر ازواجم موفق نبود و من پدرش نبودم با او قرارهای عاشقانه می گذاشتم.

وی همچنین در یک مصاحبه رادیویی در برنامه طنز درباره قد ۱۸۰ سانتی متری دخترش گفت: بدنش هم غیرقابل توصیف است.

اولین بار نیست که ترامپ درباره زنان سخنان غیر عادی به زبان می آورد وی چندی پیش زنان را خوک های چاق، سگ و حیوانات نفرت انگیز خوانده بود.

همچنین روز گذشته ویدیویی از سخنان ترامپ درباره رابطه جنسی اش با زنان نشر شد که در آن حتی از تلاش ناموفق خود برای فریب جنسی یک زن نیز اشاره کرده بود.

سابقه حرف های غیر عاقلانه این نامزد ریاست جمهوری از آن لحاظ مهم است که نامزد های ریاست جمهوری معمولا از شیوه صحبت کردن و دیدگاه شان مورد نقد قرار می گیرند و به همین علت هر حزب به نامزدش میگوید که باید در انتخابات کلمات خود دقت داشته باشند.

Author

About Author

1 thought on “سخنان شرم آور ترامپ درباره دخترش

  1. ازنظر شخیصی من یک شخصی که میخواهد رئیس جمهور شود این حرف های مزخرف که اجتماعی زنان را تحتی تاثیر قرار میدهد شاید مشکل روانی یا مشکلات اجتماعی. داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *