دیدار رئیس اجرایی با سران احزاب و تیم اصلاحات و همگرایی

14079890_10154428993919717_8084383616552848685_nدکتور عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی جمهوری اسلامی افغانستان در دیدار با اعضای تیم اصلاحات و همگرایی گفته است که روند تطبیق کامل مفاد توافقنامه سیاسی تشکیل دولت وحدت ملى را با مشوره و تفاهم دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای عبدالله امروز شنبه در دیدار با سران احزاب مطرح سیاسى و اعضای رهبری اصلاحات و همگرایی، جریان دومین ملاقات اش با رئیس جمهورغنی را به تفصیل بازگو کرد.

وی گفت که در ملاقات دوم با رئیس جمهورغنی روی قضایای مهم سیاسی و تطبیق توافقنامه سیاسی در یک فضای دوستانه بحث و تبادل نظر صورت گرفته و توافق به عمل‌ آمد تا طی نشست‌ های چندگانه در جریان هفته جارى روی عملی ساختن مفاد توافقنامه و اصلاحات بحث شود.

روند تطبیق کامل مفاد توافقنامه سیاسی را با مشوره و تفاهم دنبال می-کنیم 1

آقای عبدالله با ابراز سپاس از حمایت همه جانبه رهبران سیاسی و مردم افغانستان به آنان وعده سپرد که روند تطبیق کامل مفاد توافقنامه را با مشوره و تفاهم دنبال خواهند کرد.

در اخیر این دیدار اعضای مجلس دیدگاه‌ها و برداشت‌ های خویش را در باره وضعیت سیاسی ابراز نموده در صحبت‌های خویش بر تطبیق کامل توافقنامه سیاسی برای بیرون رفت از وضعیت کنونی تاکید کرده و یکبار دیگر حمایت خویش را در این راستا ابراز داشتند.

Author

About Author