دو هزار نیروی تازه نفس به حلب سوریه اعزام شدند

آرشیو

آرشیو

مقامات امنیتی سوریه اعلام کردند که دو هزار رزمنده تازه نفس مقاومت اسلامی «نُجَباء» جهت ترمیم خط محاصره تروریستهای داعشی و تشدید فشار بر تروریست ها به شهر «حلب» سوریه رسیدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شماری زیادی از رزمندگان مقاومت اسلامی نجباء برای کمک به ارتش سوریه در مبارزه با تروریست های تکفیری در شهر حلب به این مکان اعزام شده اند.

بر اساس این گزارش ۲ هزار رزمنده تازه نفس مقاومت اسلامی نُجَباء جهت ترمیم خط محاصره تروریستهای تکفیری به شهر حلب در سوریه رسیدند.

ارتش سوریه با محاصره این شهر طی روزهای گذشته فشارهای زیادی را به تروریست ها وارد کرده است.

رسانه های عربی و غربی حامی تروریست ها مانند شبکه های العربیه و دیگر شبکه ها نیز پس از شکست های میدانی تروریست ها در شهر حلب، به فضاسازی رسانه ای و دروغ پراکنی برای تضعیف محور مقاومت و تقویت تروریست ها روی آورده اند.

این در حالی است که گروه های تروریست اذعان کرده اند که در جریان درگیری ها با ارتش سوریه در جنوب شهر حلب طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ تروریست به هلاکت رسیده اند و ده ها تَن دیگر نیز زخمی شده اند.

در همین راستا دیده بان حقوق بشر نیز اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ فرد مسلح در مناطق مختلف سوریه به دست نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیده اند.

در عرصه نظامی نیز ارتش سوریه در ادامه حملات خود علیه تروریست ها در شهر حلب، مراکز عناصر تروریستی در دانشکده های توپخانه و تسلیحات را در جنوب شهر حلب بمباران کردند.

Author

About Author