در سقوط هلیکوپتر اردوی ملی، هفت تن کشته شد

در نتیجه سقوط یک بال هلیکوپتر اردوی ملی در منطقه دندغوری شهر پلخمری، مرکز ولایت بغلان، هفت تن به شمول سه سرباز اردوی ملی کشته شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یک بال هلیکوپتر اردوی ملی صبح امروز (۱۸میزان) در منطقه قرغان تپه در دند غوری شهر پلخمری سقوط کرده و آتش گرفت.

وزارت دفاع ملی می گوید که این هلیکوپتر بنا بر مشکلات تخنیکی زمانی آتش گرفته و سقوط کرده است که برای حمایت از هلیکوپتر اکمالاتی در آسمان قرغان تپه در پرواز بود.

در خبرنامه این وزارت از نقل دولت وزیری آمده است که هلیکوپتر نوع  «می ۱۷» قوای هوایی افغان نسبت عوارض تخنیکی  آتش گرفته و سقوط نمود که در نتیجه، چهار عمله پرواز و ۳ سرباز اردوی ملی کشته شد.

این در حالی است که طالبان مسلح با نشر یک عکس در حساب توئیتر خود نگاشته اند که این هلیکوپتر از سوی آنها سقوط داده شده و تمام سرنشیان آن نیز کشته شده اند.

 

Author

About Author

3 thoughts on “در سقوط هلیکوپتر اردوی ملی، هفت تن کشته شد

  1. افغانستان مستقیم در یک جنگ نیابتی و تحمیلی قرار دارد.تمام سوق و اداره نظام و هم مخالفین نظام توسط خارجیهای ذی دخل در منافع اقتصادی و سوق الجیشی منطقه مقدور میشود…متاسفانه قربانی این توطیه ملت مظلوم این سرزمین است و بس…هر طرفی که در جنگ سهم دارد،تنها به منافع و منابع اقتصادی خود میاندیشد همانگونه که در زمان اشغال روسیه همه طرفهای درگیر با استفاده از زمان ثروتمندان اسیا یا شاید هم جهان شدند…این نظر من است،دیدگاه دیگران بمن قابل احترام است..

  2. من معلومات دقیق دارم که یک فلایت انجنیر و یا یک پیلوت بیست هزار الی سی هزار افغانی معاش دارد این در حالی است که میلیون ها دالر قیمت یک طیاره است اگر فکر پیلوت ها از زندگی فامیل شان ارام نباشه این مشکلات اضافه تر میشه لعنت به این قسم وزیر دفاع قوماندان میدان هوایی کابل و همر قطر هایشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *