درخشش تیم فوتسال مهاجرین در یکی از مهمترین بازیهای فوتسال ایران

indexتیم فوتسال شهباز (نماینده مهاجرین افغانستانی) در یک دیدار نفس گیر موفق شد در ضربات پنالتی با حساب ۲ بر صفر از سد تیم ستارگان آرش بگذرد

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در این دیدار که روز شنبه از ساعت ۲۲:۴۵ و با نیم ساعت تاخیر در سالن شهید حیدریان برگزار شده بود هر دو تیم در اوقات قانونی با حساب صفر بر صفر به کار خود پایان دادند و این ضیافت پنالتی ها بود که اولین فینالیست این جام را تعیین می کرد . هر چند در طول بازی دو تیم موقعیت های را ایجاد کردند و هر دو تیم تیرک دروازه حریف را هم به لرزه در آورد اما هیچ کدام موفق به گل زنی نشدند.

در ضربات پنالتی تیم شهباز با درخشش دروازه بان خود مصطفی طاهری که موفق شد هر دو پنالتی حریف را مهار کند و همچنین مهدی نوروزی و علی فیاضی که هر دو پنالتی های خود را به گل تبدیل کردند توانست با حساب دو بر صفر از سد تیم ستارگان آرش که در لیگ دسته دو ایران بازی میکند بگذرد.

گزارش ها حاکی از آن است که بازی فینال امروز دوشنبه  ۱۴/۴/۱۳۹۵ و از ساعت ۲۲:۱۵ بین تیم های شهباز و سقف بهمن ( آتلیه طهران قم ) که در لیگ دسته یک ایران بازی میکند برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است این مسابقات از مهمترین بازیهای فوتسال در ایران می باشد و در ان بهترین تیم های فوتسال ایران به رقابت می پردازند .

Author

About Author