داعش شیعیان دره اسماعیل خان پاکستان را تهدید به مرگ کرد

داعش7767گروه تروریتسی داعش با فرستادن نامه‌، شیعیان دره اسماعیل خان پاکستان را تهدید به مرگ کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این گروه تروریستی در نامه های شان اعلام کرده در صورتی که شیعیان دره اسماعیل خان پرچم‌ها و علم‌هایشان را پایین نیاورده و از تشیع دست نکشند، همه آن‌ها را می‌کشند.

نامه‌های تهدید آمیزی حاوی این پیام مخوف در سرتاسر دره اسماعیل خان به شیعیان فرستاده شده است.

در اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی با نشان دادن تصاویر یکی از نامه‌های تهدید آمیز آمده است: “کشتن یک کافر در چشم اسلام ثواب بسیار باارزشی است، مگر اینکه شما تعهد و وفاداری خودتان را به داعش اعلام کرده و پرچم‌ها و علم‌ها را از سردر خانه‌هایتان پایین آورید. در غیر این صورت برای کشته شدن آماده باشید.”

براساس گزارشها پیام روشن داعش که از این نامه ها فهمیده می شود این است که یا شاخه منحرف وهابیت را بپذیرید یا تکه تکه شوید.

این درحالی است که شیعیان تنها گروهی هستند که از ۱۴۰۰ سال پیش تا کنون از ماهیت واقعی اسلام دفاع کرده‌اند و خون بیگناهان آنان برای قداست دین ریخته شده است.

این نامه که به نام داعش نوشته شده است در واقع دست نوشته‌های واحد حسین معاویه، یکی از واحد‌های گروه ممنوعه سپاه صحابه در پاکستان می‌باشد در حالیکه داعش مستقیما هیچ دفتری در پاکستان ندارد.

در واقع گروه داخلی سپاه صحابه از داعش برای اعمال و تحمیل انگیزه‌های پنهان‌ خودشان استفاده کرده‌اند. پیش از این نیز سپاه صحابه با گذاشتن تصاویر نظامیان و افراد سرشناس ارتش در پوسترهایشان سعی داشتند، حمایت این افراد از خودشان را جعل کنند.

روحانیون و رهبران شیعه در سازمان‌های مختلف از مقامات پاکستانی خواستار رسیدگی فوری به این ماجرا شده اند.

Author

About Author