داعش دختر عراقی را در عربستان به مزایده گذاشت

ISIS SEX SLAVE STORY

داعش یک دختر زیبای ایزدی را در مزایده ای در کشور عربستان به فروش رسانید.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از روزنامه انگلیسی سان، این مزایده در کشور عربستان یکی از متحدان انگلیس صورت گرفته است.

این روزنامه نوشت: مزایده فروش دختر ایزدی اهل عراق در عربستان یکی از کشور های متحد انگلیس انجام شده است. این مسئله زمانی روشن شد که یکی از اعضای داعش کشته شده و تصاویر فروش این دختر ایزدی از موبایل او بدست آمده است.

شماری از نیروهای عراقی پس از کشتن این مقام داعشی، عکس هایی از فروش دختر ایزدی در عربستان را دریافتند.

 

 

Author

About Author

9 thoughts on “داعش دختر عراقی را در عربستان به مزایده گذاشت

  1. کجا است وجدان های بیدار ،کجاست حقوق بشر که بوق و کرنا یش گوشهای انسانهارا کرکرده است. کجاست خاینین حرمین شریفین که خود را ولی دم مسلمانان جهان میدانند. چرااز شرم نمی میرند که در پهلوی خانه امن الهی چنین جنایات در حق بشر انجام می میشود.

  2. سلام حرمت به همه و شما …
    من درکشور زندگی می کنم که بدتر از داعش
    همین افعاافغانستان جای ارزش به اندازه گیای کوهی است

  3. مه به صفت یک مسلمان همین قدر شرمند ام که نمی خواهم بزبان بیانمایم دراسلام ناب خرید وفروش زن درکدام کتاب الهی امده , واقعآ برتیکه داران سلام شرح باد مرک برحامیان داعش .

  4. عربستان یکی از کشور های تروریست پرور است البته به تمویل کشور آمریکا چون عربستان از لحاظ دینی برای مسلمان ها یک امتیاز خاص دارد بنابراین دولت خبیث و خائن،عیاش عربستان از نام اسلام سوء استفاده کرده باعث بدنامی اسلام میشود.و در اینجا سازمان ملل که خود ره مجری حقوق بشر میداند کجاست که باز خواست کند از دولت خبیث عربستان و به محکمه بکشد.در واقع تمرکزحقوق بشرو سازمان ملل به مخالفین آمریکا است نه حقوق بشر در کار است و نه …..

  5. فکر مى کنید ، در ایران وأمانده ما چه مى کنند !!!! داعشیعه در زندانهاى مخفى و علنى خود غیر از تجاوز و گشتارکار دیگرى هم مى کند ؟! همین چند روز پیش به دختر زیر إعدامى تجاوز کرده بودند ،،،، چقدر از این موارد فراوان داشتیم !!!!!! فراموش نکنید که از بدو تولد جمهوری داعشى اسلامى ایران کشتار وتجاوز به زن و مرد وجود داشته ، و هنوز ادامه دارد !!!!! اسلام یعنى همین !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *