حمله بر موسسه پاملرنه، شش زخمی برجا گذاشت

خبر تکمیلی: حمله گروهی مهاجمین بر موسسه خیریه پاملرنه در شهر نو کابل، شش غیرنظامی را زخمی ساخته و با کشته شدن سه مهاجم به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مهاجمین انتحاری حوالی ساعت یازده شب گذشته بعد از یک حمله انتحاری وارد موسسه پاملرنه در شهر نو کابل شده و با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

فریدون عبیدی، رئیس تحقیقات پولیس کابل در محل حادثه به خبرنگاران گفت که در این حمله، شش غیرنظامی زخمی شده که زخم چهار تن از آنها به صورت سطحی بوده و دو تن دیگر آنها در شفاخانه بستر هستند.

به گفته وی، این حمله بعد از یازده ساعت درگیری، ساعت ۱۰ صبح امروز (۱۶سنبله) و بعد از کشته شدن سه مهاجم به پایان رسیده است.

عبیدی دلیل طولانی شدن از بین بردن مهاجمین را تخلیه منطقه از حضور غیرنظامیان و باشنده گان محل دانسته و گفت :«اولین اقدام نیروهای امنیتی بیرون کردن مردم از محل حمله بود و بعد از آن نیروهای ویژه پولیس با مهاجمین درگیر شدند.»

رئیس تحقیقات پولیس کابل همچنین اظهار داشت که در عملیات ویژه پولیس، ۴۲ غیرنظامی به شمول خارجی ها که در موسسه پاملرنه گیر مانده بودند، نجات داده شدند.

این حمله در کنار زخمی ساختن شش غیر نظامی، خسارات زیاد مالی به منازل، دوکانها، موسسات و نهادهای خارجی در منطقه برجا گذاشته است.

مسوولیت این رویداد را تا حال شخص و یا گروهی به عهده نگرفته است.

این در حالی است که در دو حمله انفجاری و انتحاری روز گذشته در نزدیکی دروازه وزارت دفاع ملی، ۲۴ تن به شمول افراد بلند پایه نظامی کشته و بیش از ۹۰ تن به شمول غیرنظامیان زخمی شده بودند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *