حمایت طالبان مسلح از پروژه های ملی

طالبان مسلح حمایت خود را از تمامی پروژه های ملی افغانستان اعلام کرده و گفته اند که از این پروژه ها محافظت نیز خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان مسلح، امروز (۹قوس) با نشر خبرنامه ای گفته است که این پروژه ها مورد حمایت رهبری طالبان مسلح قرار دارد.

در خبرنامه آمده است که رهبرى طالبان مسلح در پیام هاى خود و هیئت هاى دفتر سیاسى در کنفرانس هاى بین المللى گفته اند که از همه پروژه هایی که به نفع مردم است، نه تنها حمایت مى کنند، بلکه بر حفاظت آن نیز متعهد اند.

طالبان مسلح در خبرنامه شان از پروژه های ملی نام گرفته و اظهار داشتند :«پروژۀ تاپى، کاسا ١٠٠٠، مس عینک، راه هاى مواصلاتى، خط آهن، بندهاى بزرگ برق و زراعتى و پروژه هاى دیگر که اصول ما را رعایت مى کند، شامل حمایت و حفاظت طالبان مسلح است.»

رهبری طالبان مسلح از طریق این خبرنامه به تمامى طالبان مسلح در کشور هدایت داده است که در حفظ امنیت تمامى پروژه هاى ملى، کمک کنند.

این خبرنامه در حالی نشر می شود که روز گذشته، پروژه بزرگ خط آهن اتامراد ـ آقینه از سوی روسای جمهور افغانستان و ترکمنستان مورد بهره برداری قرار گرفت و پروژه های کاسا یکهزار و تاپی نیز در آینده نزدیک عملی می شوند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *