ترامپ برای مسلمانان قرآن و سجاده می دهد!

دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که مخالف ورود مسلمانان به این کشور است چند روز پیش هتل لوکسی را در شهر واشنگتن آمریکا افتتاح کرد و در آنجا برای مسافرین مسلمان قرآن و سجاده می دهد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از پایگاه خبری «bakersfield»، یکی از مشتریان این هتل می‌گوید: در هتل ترامپ هرچه او ادعا می کند از آن متنفر است، وجود دارد.

او می گوید: بعد از ساعت ۴:۰۰ روز پنج‌شنبه، زنگ دروازه اتاقم در هتل بین المللی ترامپ که به‌ تازگی در شهر واشینگتن افتتاح شده به صدا درآمد؛ قرآنی که از پذیرش خواسته بودم برایم آورده بودند.

وی اضافه کرد: هنگامی ‌که در حال بررسی اتاق بودم نسخه‌ای از انجیل روی میز کنار تخت دیدم که در کنار آن یادداشتی با سربرگ «هتل‌های ترامپ» بود و روی آن نوشته بود که اگر می‌خواهید به سفر معنوی خود ادامه بدهید ما به شما تلمود، قرآن، گیتا، اوستا و … را معرفی می‌کنیم. گوشی را برداشتم و چند دقیقه پس از تماس من خدمه هتل با یک نسخه قرآن و ترجمه انگلیسی آن، یک سجاده قهوه‌ای و یک قبله‌نما به اتاق من آمد.

ترامپ، کاندیدای جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا در کمپین انتخاباتی خود از منع ورود مسلمانان به آمریکا و نیز ثبت‌نام و نظارت دقیق بر مسلمانان ساکن این کشور می‌گوید اما ترامپ هتلدار به مسلمانان قرآن و سجاده می‌دهد.

وی علاوه کرد: همچنین نگاهی به وسایل و تجهیزات هتل نشان می‌دهد که بسیاری از آن‌ها وارد شده از کشورهایی مانند چین، جاپان، ایتالیا، کوریا، مکزیک، فرانسه و غیره است.

کمپین انتخاباتی ترامپ با شعار «اول آمریکا» در حال فعالیت است اما تنها چیزی که در اتاق هتل توانستم پیدا کنم که آمریکایی باشد یک بسته کوچک چاکلیت شیری ترامپ بود که ۲۵ دالر قیمت داشت.

او همچنین می گوید: حوله‌های ساخت هند، چینی‌های ساخت جاپان، تلفن‌های ساخت مالزی، یخچال سوئیسی، پیاله های آلمانی، صابون‌ها و لوسیون‌های ترامپ ساخت کانادا و چین، گروپ های ساخت فرانسه از جمله تجهیزات اتاق من بودند و اکثر کارکنان هتل نیز لهجه کارائیبی یا آفریقایی داشتند در حالی که ترامپ علیه مهاجرت شعار می‌دهد.

ترامپ خود را دوست افراد بی‌بضاعت نشان می‌دهد اما با اجاره دادن سوئیت‌هایی به قیمت ۱۸ هزار دالر هر شب، بر ثروت خود می‌افزاید. او سیستم موجود را مورد تمسخر قرار می‌دهد اما زندگی خود او در خدمت به آن است».

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *