تاکید رئیس اجرائیه بر بررسی غفلت های وظیفوی

رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی بر برخورد و بررسی جدی نسبت به هرگونه سهل انگاری و غفلت وظیفوی به ویژه در بخش های امنیتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، داکتر عبدالله عبدالله، در نشست امروز (۲۶میزان) شورای وزیران با اشاره به سقوط ولایت ها و مناطق مهم به دست طالبان مسلح اظهار داشت که هرگونه غفلت وظیفوی در ولایت های ناامن مورد بررسی قرار می گیرد.

عبدالله اظهار داشت که غفلت وظیفوی در هیچ بخشی قابل تحمل نبوده نباید نادیده گرفته شود.

در عین حال، وی به مکافات در کنار مجازات اشاره کرده و افزود :«مسوولان امنیتی که فداکاری کرده اند؛ تقدیر و کسانی که غفلت کرده اند مورد بازخواست قرار می گیرند.»

داکتر عبدالله ضمن این که ناامنی ها در کندز، ارزگان، فراه و هلمند را قابل توجه دانست، گفت که تلاش جریان دارد تا وضعیت در این ولایت ها تغییر کند.

از سویی هم رئیس اجرائیه به وضعیت بد آواره گان ولایت کندز اشاره کرده و به نهادهای مربوط هدایت داد تا در حل مشکلات این شهروندان کشور رسیده گی شود.

این در حالی است که شمار زیادی از باشنده گان ولایت کندز بعد از آغاز جنگ و سقوط دوباره این شهر، به ولایت های همجوار از جمله بدخشان، تخار و بغلان مهاجرت کرده بودند که این روزها در حال بازگشت به شهر و خانه شان هستند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *