برنامه دشمن از بین بردن توانمندی های ایران است

????? ???????حضرت آیت الله خامنه ای، رهبرانقلاب اسلامی ایران در دیدار رمضانی با مسئولان سه قوه این کشور گفت: برنامه امروز دشمن این است که توانمندی های جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رهبر انقلاب اسلامی عصر دیروز (سه‌شنبه) با سران سه قوه، مسئولان و کارگزاران نظام، مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دیدار کرد.

در این دیدار آقای خامنه ای تاکید کرد که باید تا جایی که میتوانیم توانمندیها را افزایش دهیم و به مردم بگوییم که آسوده باشید و بارها هم تکرار کردم که کشور باید قدرتمند شود.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسایل روز تأکید بر اینکه کشورش در برهه‌ی کنونی، در شرایط حساس و خاصی قرار دارد، افزود: ازجمله ویژگی‌های مقطع فعلی این است که مسئولان، برخلاف اوایل انقلاب، با ظرفیت‌های عظیم کشور بیشتر آشنا هستند و آگاهی کامل و جامعی نسبت به توانمندی‌ها و امکانات دارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: ویژگی دیگری که موجب حساس بودن مقطع فعلی است، وجود یک دشمنی آشکار خاص با جمهوری اسلامی است که فراتر از اختلافات معمولی میان دولت‌ها است.

وی گفت نظام اسلامی بر پایه‌ی مبانی فکری و عملی اسلامی با «استکبار، ظلم، تبعیض، و سیاست‌های زورگویانه» مخالف است و با وجود همه‌ی فشارها، قدرت و نفوذ آن روزبه‌روز در منطقه و جهان گسترش و عمق یافته و به‌عنوان یک قدرت رو به ظهور جدید، منافع ظالمانه‌ی قدرت‌های استکباری را به چالش کشیده است.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: باید طراحی و نقشه‌ی دشمن را شناخته و برای مقابله با آن، طراحی کلان و مصونیت‌بخشی داشته باشیم که برنامه‌های اجرایی نیز در چارچوب این طراحی کلان معنا پیدا خواهند کرد.

Author

About Author