اولین دیدار یک روزه افغانستان با ایرلند

تیم ملی کریکت کشور در نخستین دیدار یک روزه خود به مصاف تیم ملی ایرلند می رود.

فرید هوتک، مسوول مطبوعاتی کرکت بورد کشور به خبرگزاری خاورمیانه گفت که این دیدار، عصر امروز (۲۰سرطان) در استدیوم ورزشی شهر بلفاست کشور ایرلند برگزار می شود.

به گفته وی، این دیدار یک مسابقه بین المللی است و افغانستان پنج بازی یک روزه با ایرلند خواهد داشت.

"NAGPUR, INDIA - MARCH 08:  Rashid Khan of Afghanistan celebrates taking the wicket of Richie Berrington of Scotland with wicket keeper Mohammad Shahzad of Afghanistan during the ICC Twenty20 World Cup Group B match between Scotland and Afghanistan at the Vidarbha Cricket Association Stadium on March 8, 2016 in Nagpur, India.  (Photo by Christopher Lee-IDI/IDI via Getty Images)"

هوتک اظهار داشت که در صورت پیروزی تیم ملی کرکت افغانستان در این دیدار، جایگاه فعلی کشور حفظ می شود و در صورتی باخت، تیم ایرلند یک رتبه صعود خواهد کرد.

گفتنی است که قرار بود این دیدار ساعت دو بعد از ظهر امروز برگزار شود که به دلیل بارندگی به تعویق افتاده است.

بر اساس معلومات کرکت بورد کشور، تیم ملی کرکت افغانستان؛ هم اکنون با ۵۱ امتیاز در مکان  کرکت یک روزه جهان قرار دارد و ایرلند با ۴۱ امتیاز در رتبه دوازدهم حضور دارد.

این در حالی است که هفته گذشته نیز تیم ملی کرکت کشور در دو دیدار یک روزه با اسکاتلند، یک پیروزی کسب کرده و بازی دوم نیز به دلیل بارنده گی نیمه کاره مانده بود و در پایان افغانستان با حساب یک بر صفر به پیروزی رسیده بود.

 

Author

About Author