انتقال انتحاری و مواد انفجاری در بلخ با موتر های شیشه سیاه !

سترجنرال عطا محمد نور والی بلخ می گوید که در جریان برگزاری نماز عید قربان در بلخ گفت: در تلاش مستند سازى آن دسته از کسانى است که در انتقال افراد انتحاری و مواد انفجارى در بلخ بوسیله موتر هاى شیشه سیاه، تلاش میورزند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نماز عید سعید قربان امروز دوشنبه در مرکز، ولسوالى ها و روستا هاى ولایت بلخ در یک فضاى امن برگزار شد.

سترجنرال عطامحمد نور والى بلخ و رئیس عمومى شوراى اجرایى جمعیت اسلامى یکجا با مسولان ملکى و نظامى، نماز عید را در مسجد جامع روضه مبارک، ادا نمود.

آقاى نور پیش از اداى نماز، طى صحبتى ضمن آنکه عید را براى کافه ملت تبریک گفت، آرزو نمود که روز هاى عید، روز هاى همدلى، صلح، همدیگر پذیرى و آرامش و سرور باشد.

رئیس عمومى شوراى اجرایى جمعیت اسلامى با قدر دانى از زحمات نیروهاى امنیتى، هشدار داد که در پى مستند سازى آن دسته از کسانى است که در انتقال مواد انفجارى و افراد انتحارى در بلخ بوسیله موتر هاى شیشه سیاه، تلاش میورزند.

وى از دست یابى تفاهم براى بیرون رفت از وضعیت موجود، یاد کرد و سفر اخیرش به کابل را پر دست آورد عنوان نموده، ابراز داشت که نتایج تفاهم ها در سطوح رهبرى حکومت تا روزهاى آینده و یا پس از نشست بروکسل، اعلام می گردد.

همچنین عطا محمد نور حمایت اش را از روند مذاکرات حکومت وحدت ملی با حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار اعلام کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *