اخراج از هواپیما به خاطر گفتن ان شاءالله

یک مرد عراقی به خاطر گفتن ان شاءالله از طیاره مسافربری سات وست امریکا اخراج شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از پرس تی وی، خیرالدین مخذومی هنگامی که در صحبت هایش از کلمه ان شاءالله استفاده می کند یکی از مسافران از خدمه پرواز خواستار بیرون کردن وی می شود.

مخذومی که ۲۶ ساله فارغ التحصیل از پوهنتون برکلی امریکا و از کشور عراق بوده است و به دلیل عربی صحبت کردن از طیاره بیرون شد.

خیرالدین مخذومی گفت: در تلفون همراه با کاکایش درباره شرکت در جلسه سخنرانی بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل صحبت میکرده است که یکی از خدمه های طیاره او را بیرون می کند.

وی افزود هنگامی در بین صحبت هایم از کلمه ان شاءالله استفاده کردم متوجه شدم که یکی از مسافران با تعجب به من خیره شده است و سپس یکی از خدمه های پرواز مرا از طیاره بیرون کرده و اجازه نداد دوباره داخل طیاره شوم.

وی افزود: این بلایی است که اسلام هراسی بر سر این کشور آورده است.

مخذومی در ادامه تاکید کرد: من و خانواده ام مشکلات زیادی را سپری کرده ایم و این هم صرف یک تجربه بود. شرافت انسانی در این دنیا بالاتر از هرچیز است، نه پول. اگر آنها از من عذرخواهی می کردند به آنها رفتار عادلانه با مردم را یاد می دادم.

شرکت هوایی ساوت وست در بیانیه ای اعلام کرد: این جوان به خاطر سخنان تهدید آمیز در طیاره اخراج شده است، و این ربطی به تنعیض نژادی ندارد.

در این بیانیه آمده است که ماهیچ مسافر را بدون مقدمه و بدون تصمیم جمعی بیرون نمیکنیم و ما می خواهیم مسافران از پروازهای ما خاطره خوش داشته باشند.

این در حالی است که چندین بار چنین حوادث برای افراد مسلمان و با عرب زبان در امریکا رخ می دهد

Author

About Author

2 thoughts on “اخراج از هواپیما به خاطر گفتن ان شاءالله

  1. کشور امریکا چه اعقلیت شان باشد و یا هم چه اکثریت شان از دین اسلام نسبت به کشور های دیگری إسلامی.
    دین مقدس اسلام را به خوبی درک کردند.
    اما سخت دشمن دین مقدس اسلام هستند.
    خداوند هدایت شان کند و اگر هدایت نمیشوند نیست و نابوت شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *