آمریکا و انگلیس به هر تروریست برای جنگ در سوریه ماه هزار دالر میدهد

مردم دمشق از تروریستها نمی‌ترسند + فیلمطبق اعلام برخی از رسانه های مستقل و خبرنگاران فعال میدانی از جمله الکسی گرموف ، بخش عمده از تروریست ها شامل افسران فراری ارتش سوریه که به اردن پناه برده و تحت آموزش سازمان امنیت آمریکا سیا قرار گرفته اند این بار تحت عنوان ارتش جدید سوریه قصد دارند از طریق ولایت سویدا و حومه دمشق به پایتخت سوریه حمله کنند.

این گروه تروریستی که تشکیل آن مورد تایید ابومرزوق رهبر معارضان سوری مستقر در استانبول قرار گرفته با امکانات بسیار مجهز و با حقوق ماهیانه هزار دالر سعی در تشویق جوانان به جذب در کندک های خود دارد و تبلیغات میزان دستمزد هزار دالری آنها مدام در شبکه های اجتماعی منعکس می شود.

جالب این جاست که این طرح در مرحله اول سال قبل نیز اجرا اما عملا در نبرد کوتاهی با النصره منحل و اکثر افراد این یگان اسیر شدند.

بخش زیادی از این نیروها نیز که از اردن اعزام شده بودند چندی قبل در منطقه ابوکمال توسط داعش منهدم شدند.

اینک دولت آمریکا و انگلیس که در رسانه های غربی مدام دم از جنگ با داعش میزنند راه دیگری پیشه کرده و قصد دارند با حمایت هر تروریست هزار دالر این بار به دمشق حمله کنند.

البته واضح است که آمریکا از شکست تروریسم در حلب بشدت نگران است و بزرگترین عامل این حمله، گشایش جبهه جدیدی در سوریه ،برای برداشته شدن تمرکز ارتش بر عملیات آزادی شرق حلب است.

Author

About Author