حمله ناکام آمریکا به سوریه بخاطر پنهان کردن رسوایی اخلاقی ترامپ و… اتفاق افتاد

حمله ساخته‌گی شیمیایی به دوما توسط غربی اتفاق افتاد و این خبر فقط در رسانه‌های اجتماعی دست به دست شد و پلان حمله بر سوریه گرفته شد و این دقیق زمانی بود که رسوایی اخلاقی ترامپ رئیس جمهور آمریکا به اوج خود رسیده بود و FBI خانه وکلای ترامپ را یکی پس دیگر بازرسی می‌کرد.

جنجال‌های انتخاباتی ترامپ و موج از نارضایتی مردم که در آمریکا شکل گرفته باید به یک شکلی مهار می‌شد و حمله به سوریه یکی از راه های بود که برای مدتی اذهان عامه مصروف خبرهای سوریه شود.

نخست وزیر انگلیس بخاطری با ترامپ همدست شد که ناکامی پی در پی خود را در گفتگوهای Brexit یا خروج انگلستان از اتحادیه اروپا زیر فشار سیاسی قرار گرفته بود و بخاطر که فشارهای سیاسی بخاطر این گفتگوها کم شود نخست وزیر انگلستان با طرح حمله بر سوریه موافقت کردند.

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه بخاطر اعتراض هزاران کارگر و کارمند به دلیل اصلاحات کاپیتالیستی این رئیس جمهور وقتی به جاده ها سرازیر شدند و دست به اعتراض‌های خشمگین زدند با طرح حمله ترامپ موافقت کردند.

این درحالیست که یک اندازه بودیجه این جنگ را عربستان را پرداخته بود که ایران را زیر فشار قرار بدهد ولی لیعهد جوان عربستان چون چیزی از سیاست غرب نمی‌فهمد به حیث یک تمویل کنند ابله جنگ استفاده شد.

حمله کشورهای فرانسه، انگلیس به رهبری آمریکا بخاطر حمله شیمیایی بود که ظاهراً گفته می‌شود در دوما اتفاق افتاده که این ادعای دروغین از سوی روسیه، سوریه رد و دقیقاً زمانی که هئیت بین المللی قرار بود به دوما بیایند این تجاوز اتفاق افتاد تا آبروی از دست رفته شان بیشتر نرود.

در همین حال قرار است نخستین یافته‌های سازمان بین المللی منع استفاده از تسلیحات شیمیایی (OPCW) در هفته آینده اعلام شود، امریکا، انگلیس و فرانسه در مغایرت و برخلاف تمامی معیارها و معاهدات و قوانین بین‌المللی دیشب ۱۱۰ بمب و موشک را بالای سه هدف در خاک سوریه پرتاب کردند.

آمریکا کشوری است که می‌خواهد به هر بهانه که امکان داشته باشد قدرت از دست رفته و آبروی از دست رفته خود را بدست بیاورد و به هر بهانه به کشورهای خاورمیانه حمله می‌کند.

به عراق حمله کرد و بهانه این کشور داشتن سلاح هسته‌ای بود که بعد از ویران کشور عراق این کشور هیچ سلاح هسته‌ای را پیدا نکرد ولی چون در جامعه بین الملل قدرمآبانه رفتار می‌کند کسی نتوانست بخاطر این تجاوز آشکار که انجام داده است او را بازخواست کند.

به افغانستان حمله کرد به بهانه از بین بردن تروریسم در حالی که بعد از هفده سال نه تروریستم از بین رفت که قوت بیشتر پیدا کرد و این درحالیست که گروه ترویستی داعش نیز در افغانستان چند سال می‌شود مصروف فعالیت است.

در کل می‌توان گفت که حمله بر سوریه جدا از این که آبرو آمریکا را در جهان بیشتر از پیش برد و از ۱۱۰ موشک شلیک شده ۷۰ موشک آن از سوی دولت سوریه سقوط داد شد و هیچ جای مهم نیز مورد هدف قرار نگرفت.

آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه حمله کردند که فساد اخلاقی، ناکامی در گفتگوها و اعتراض گسترده مردم شان سر خط رسانه‌های نشود وگرنه حمله بر سوریه بدون هیچ دلیل توجیه منطقی ندارد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *